Samochód do 10tys.

11 Mar 2016, 19:47

Witam z racji, że jestem nowy witam wszystkich i pozdrawiam :)

Przechodząc do sedna chce kupić samochód i mogę na to przeznaczyć 10tys zł lub gdyby było coś wyjątkowo wartego uwagi maksymalnie do 15 tys zł ale raczej wole coś bliżej lub mniej niż 10k. Jestem młodym kierowcą obecnie jeżdżę maluchem. Autem mam zamiar robić do 2 tys km miesięcznie czasem pewnie trochę mniej a czasem więcej (np. wakacje). Będzie to raczej cykl mieszany 60/40(miasto/trasa). Auto może być dowolnej marki, może być diesel, benzyna, lpg wszystko mi jedno byle auto było w miare tanie w utrzymaniu i co najważniejsze bezawaryjne. Nie chciałbym co miesiąc jeździć do mechanika. Komfort nie ma wielkiego znaczenia (w maluchu ciasno i głośno to jestem przyzwyczajony) ważne żeby jeździło jakoś wyglądało no i nie zawodziło.
PS. jeśli chodzi o mój gust to podobają mi się wszelkiego rodzaju SUV-y i niestety zdaje sobie sprawę ile takie auto spala także póki co raczej nie myślę o takim no chyba, że coś się da w tej sprawie ogarnąć i ja o czymś nie wiem (co jest bardzo możliwe). Dlatego biorę co się opłaca nie zważając na gust aż tak bardzo.

Podsumowując zależy mi na tanim w eksploatacji i bezawaryjnym aucie.

Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi i serdecznie pozdrawiam.
Radioaktywny
Obserwowany

Auto: Fiat 126p
Silnik: 650
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1989

12 Mar 2016, 09:49

Z racji braku odpowiedzi postanowiłem trochę skonkretyzować pytanie. Patrzyłem na Hyundaia Getza 1.3 benzyna (z gazem?) co myślicie warto na ten model patrzeć czy może lepiej szukać jakiegoś Civica? Bo właśnie znajomy mówił, że najlepiej za japończykami patrzeć.
Radioaktywny
Obserwowany

Auto: Fiat 126p
Silnik: 650
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 1989

12 Mar 2016, 11:32