Samochód do 15-20 tys

21 Maj 2023, 18:40

Cześć,

Nadszedł czas na zmianę samochodu którego będę używać na codzień. Aktualnie poruszam się Toyota Corolla Verso 2006r 1.6 benzyna. Dlaczego zmieniam? Zmieniam ponieważ za kupiona kasę chce kupić mały miejski samochód dla ojca, a sam czymś musze sie poruszać. Toyota to na prawdę fajny samochód, komfortowy, jak na swoje gabaryty zwinny ( 1.8 była by lepszym wyborem ), pakowany i w miarę ekonomiczny jak na ta klasę silnika. Miałem styczność z mniejszymi samochodami typu punto 1 oraz 2, Skoda Citigo, Astra G zasiadałem tez za sterami seicento.

Czego szukam? Samochodu którym będę dojeżdżać do pracy 25km w jedna strone, do codziennego użytku, raz na jakiś czas dłuższa trasa ( wypad w góry nad morze? Planowałem tez wyjazd do Chorwacji ), zakładam ze rocznie samochód pokona około 15/16 tys km.

Czego wymagam? Najbardziej oczekuje braku awaryjności jakkolwiek to nie brzmi. Klima, dobre wyciszenie. Nie znam się specjalnie na samochodach, chce zeby mnie dowiózł z miejsca a do miejsca b oraz by był wygodny i komfortowy. Moje typy to mondeo mk4, focus, Fiat bravo ( trochę mały? ). Toyoty oraz hyundaie również przegladalem, jednak oferta w tej cenie jest tak szeroka ze ciężko ocenić co i jak.

Co byście polecali w budżecie 15-20 tys po przeczytaniu uprzednich wypocin? :)
MateuszLas
Nowicjusz

Auto: Nie mam

21 Maj 2023, 19:16

Czeeeeeeekaj. Czyli jeździsz samochodem, który jest "sprawdzony" i wszystko z nim ok ale chcesz się go pozbyć i szukać innego, praktycznie pełnoletniego samochodu jaki miałby spełniać te same wymagania? Gdzie tu logika?
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

21 Maj 2023, 20:00

mondeo 2.0 tdci 2011r za granicą wycenia się 4800-6300 Euro
ta mniejsza cena to takie z przebiegami >300 000km a ta wyższa <250 000km

Także ja nie wiem jak można kupić za 15 000-20 000zł takie mondeo?

Gdzie transport, gdzie opłaty, gdzie zarobek ?
toyman40
Stały forumowicz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne