Samochód do 20.000 zł

05 Wrz 2009, 18:30

Witam
Potrzebuję pomocy w wyborze auta. Najchętniej kupiłbym Mazdę RX-8, ale fundusze mi na to nie pozwalają, więc szukam auta, które będzie najbliższe temu. Niestety, po przejrzeniu wielu ofert nadal nie mam faworyta. Ewentualnie rozważam okazyjne kupienie Audi A3 z 2003r., choć może być ciężko. Chciałbym, by auto było dynamiczne, bezpieczne i mieściło przynajmniej 4 osoby (ale nadal, żeby było 3-drzwiowe). W co zatem się kierować, biorąc pod uwagę, że jestem studentem? ;)
Jean
Nowicjusz

Miejscowość: Wrocław

05 Wrz 2009, 21:19

na okazje nie patrz bo to dobre dla naiwniaków heheh
andrewb25

05 Wrz 2009, 21:29

Na RX8 musisz miec 2razy tyle kasy ile teraz masz,z mojej strony Golf IV,Civic VTEC no ale jesli bedziesz wstanie utrzymac autko to jak najbardziej
[link do oferty na Allegro wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

06 Wrz 2009, 00:03

Myślę, że spodoba Ci się Alfa Romeo 147. Możesz też pomyśleć nad Fordem Focusem mkI albo civiciem np w wersji coupe. O jakimkolwiek audi z 2003 roku za te pieniądze zapomnij :)
Z bardziej sportowych (albo przynajmniej sportowo wyglądających) aut rozglądaj się za mitsubishi eclipse, toyotą celicą, hyundaiem coupe, peugeotem 406 coupe.
KaczorLSM
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lublin

06 Wrz 2009, 12:17

Na początku znalazłem też taka ofertę:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Tylko wtedy nasuwa się pytanie, czy można i ile kosztuje przeróbka na europejską stronę?

A z tych co przedstawił KaczorLSM: który jest najmniej zawodny?
Jean
Nowicjusz

06 Wrz 2009, 12:32

Jean napisał(a):Na początku znalazłem też taka ofertę:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]