Samochód do 2000 lub 2500zł

25 Kwi 2011, 22:26

Witam serdecznie :-) Jestem nowy na tym forum, więc chciałbym się przywitać. Jestem świeżo upieczonym kierowcą, w marcu zdałem egzamin i jestem szczęśliwym posiadaczem prawa jazdy :-) Chciałbym sobie kupić jakieś pierwsze autko. Nie mam na to zbyt dużo kasy, ale zawsze coś. Szukałem na allegro i znalazłem: Golf II, Fiat Bravo 16V, Opel Kadett oraz Renault 19. Bardzo Was proszę o opinię oraz o radę w wyborze. Wszystkie aspekty za i przeciw oraz jakieś Wasze inne propozycje :-) Bardzo Was o to proszę. Oczywiście proszę o ofert z mojej okolicy.
Pozdrawiam Little Jacob

LINKI:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]
Ostatnio edytowany przez Little Jacob, 29 Kwi 2011, 00:48, edytowano w sumie 1 raz
Little Jacob
Nowicjusz

Miejscowość: Oświęcim

25 Kwi 2011, 22:41

Z tych 4-rech co dales to Kadeta i Golfa sobie odpusc. Ten Bravo dobrze wyglada, za 2500zl max nie ma co oczekiwac za duzo tez. Przod ma dosc rowny, moze wiekszego dzwona nawet nie zaliczyl, tyl czy boki tez dosc dobrze wygladaja na tych zdjeciach. Kierownica nie jest wytarta, tylko te pedalskie pokrowce, prawdopodobnie sa fotele zniszczone.

I wiedz jedno, jak juz kupisz auto uzywane, i nie wiadomo kiedy byl w nim robiony rozrzad czy wymieniany plyn hamulcowy/chlodzacy, to wypadalo by te rzeczy odrazu po zakupie wymienic, z przerejstrowaniem samochodu lacznie to ci wyjdzie pod 1000zl. Mozesz niby tego nie robic, ale jak ci sie pasek urwie czy zeskoczy, to masz po silniku, musisz odrazu szukac jakiegos innego bo naprawa w 99% bedzie nie oplacalna.(wygiete zawory, uszkodzona glowica) Oczywiscie nie musisz tego zrobic w 1-szy tydzien, mozesz za 2-3 miesiace, ale wypadalo by to zrobic w miare szybko. Naciagneicie paska mozna sprawdzic, jak nie jest luzny to raczej zerwac/spasc nie powinien, ale to jest spora loteria.
Czimi
Stały forumowicz

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

25 Kwi 2011, 23:00