22 Cze 2022, 22:36
Opiszę jak to wygląda z perspektywy osoby użytkującej civica 8 gen z gazem w sedanie. Moim zdaniem ludzie przesadzają z tym zawieszeniem, tak, jest trochę twardsze, ale porównując je do podobnej klasy aut z tamtych lat, to nie ma tragedii. Wbrew temu co francc napisał, to auto jest nadal lekkie, w sedanie waży niecałe 1200kg, co w połączeniu z tym silnikiem jest zupełnie wystarczające, żeby sprawnie się poruszać po drogach, czy włączyć się do ruchu w dynamiczy sposób. Oczywiście silnik jest bez turbiny, co nie będzie dawało tego odczuwalnego "kopa". Ja na codzień nie korzystam z wyższych obrotów, bo jest to zbędne w codziennej jeździe, jednak przy chcąc szybciej wyprzedzić pojazd na trasie, warto zredukować bieg. Na plus bezawaryjność, oprócz typowego problemu tego civica z zabrudzoną przepustnicą nic się nie dzieje. Na minus jest wyciszenie, do 120km/h jest znośnie, ale jazda 160km/h przez dłuższy czas staje się męcząca. Jak to z Hondą, warto się przyjrzeć podwoziu przed zakupem, bo może się lubić z rdzą. Warto też osłuchać maglownicę, podobno lubi się wyrabiać i delikatnie stukać. Jest elektryczna to nie będzie wycieków, a wydawać 1200zł na regenerację miesiąc czy dwa po zakupie to trochę mija się z celem