REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
demirbiras napisał(a):Tyle samo co Ty Asterek J 1,4T
demirbiras napisał(a):P.S. Swoją drogą ciekawe za co utrzymują swoje auta 20-latkowie te golfy, a3, leony 1,8T, bo w sumie odchodzi tylko zawias za 3k..
demirbiras napisał(a):No to ja Ciebie powinienem zapytać dlaczego w innym temacie uwielbiałeś stare 20 letnie S3 i twierdziłeś ze super auto, świetny silnik a odrzucałeś o 10 lat młodszą Corsę OPC a teraz wielbisz Astrę nad Audi, gdzie różnica to raptem parę lat? hmm? jak wiatr zawieje tak rozmawiamy?
demirbiras napisał(a):Tak samo wiele napraw nieco kosztowało, na pewno to nie były takie grosze o jakich Ty myślisz bo niby kompakt...
Najgorzej że w Astrę J 1,4T teżfcgetin napisał(a):No ciekawe ile kosztowało, bo wkładanie 5-10k rocznie w a4 1.8t nie jest żadnym problemem.
szybki napisał(a):Ogólnie autorze tematu jak chcesz mogę Ci dać na PW namiary na warsztat obrabiający VAGi z mocna specjalizacją TFSi . Zadzwonisz pogadasz co ile będzie kosztować w razie godziny "W".
demirbiras napisał(a):A gdzie autor pyta o TFSI? hejtowanie coś Ci nie idzie.
demirbiras napisał(a):Ogólnie gdyby nie gaz to ja idąc w A4 wybrałbym 2,0T 200 konny, bo fajnie będzie napędzać to auto, lepiej niż 1,8T