REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
demirbiras napisał(a):Na jakiej zasadzie nowoczesny kompakt z różnymi nowymi technologiami z turbodoładowanym silnikiem ma być tańszy od starej klasy D?
demirbiras napisał(a):Ogólnie gdyby nie gaz to ja idąc w A4 wybrałbym 2,0T 200 konny, bo fajnie będzie napędzać to auto, lepiej niż 1,8T
fcgetin napisał(a):Hmm, może na tej, że w tej starej klasie D komplet przedniego zawieszenia kosztuje 3 tys z robocizną? Albo na tej, że wymiana kompletnego rozrządu z łańcuszkiem i napinaczem też kosztuje 3 tys z robocizną? Do tego samo auto z racji wieku zaczyna mieć już sporo pierdołowatych problemów.
demirbiras napisał(a):No tak 13 letnie Audi będzie się sypać ale 12 letnia Astra to będzie ideał prosto z salonu
demirbiras napisał(a):No i z tego co widzę to rozrząd do Audi to raczej 2k a nie 3..
demirbiras napisał(a):a możesz wyjaśnić skąd to wziąłeś? skoro autor podaje:
Adrian93Zmc napisał(a):Różnicą między autami jest tylko rocznik
demirbiras napisał(a):Audi A4 z 2008 ma ok 200 tys przebiegu
fcgetin napisał(a):No widzę właśnie sporo egzemplarzy mających 100-130 tys przebiegu.