Samochód do 3/3,5k

14 Sty 2015, 01:27

Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem forum i zwracam się z uprzejmą prośbą do Was, mianowicie poszukuję samochodu w cenie 3/3,5 tysiąca. Jestem studentem, samochód będzie głównie używany do jazdy po mieście ( sporadycznie, głównie w celu zrobienia zakupów w Biedrze do której mam jakies 10 km :P ) oraz powrotów z Krakowa (gdzie studiuję) do Przemyśla (miasta rodzinnego). Między tymi miastami jest ok 250 km drogi, tam i spowrotem 500km a taki dystans samochód pokonywał będzie 2 razy w miesiącu. Myślałem nad samochodem z LPG, spalanie tak 10/ max 12 litrów gazu. Fajnie gdyby auto było komfortowe dla 4 osób + delikatny bagaż. Z wyposażenia zależy mi głównie na wspomaganiu kierownicy choć inne dodatki mile widziane :)

Myślałem nad Daewoo Lanos w silniku 1.5 16v 100koni. Jest duża różnica w komforcie między nadwoziem hatchback a sedan?
Również łudziłem się nad bmw e36 1.8/2.0
Nissan Primera 2 2.0 ( to jedak czarno widze ;p)
Renault Laguna 1

Jestem otwarty na propozycję. Fajnie też by było aby koszta ewentualnych napraw bądź częsci niebyły wygórowane :) Auto na terenie podkarpacia/małopolski ew wielkopolski.

Pozdrawiam :)
lesko1909
Początkujący

Auto: nie mam

14 Sty 2015, 08:10

Laguna to dobry wybór i nią bym się zainteresował.
Tutaj masz ładną [link do oferty na Olx wygasł] tylko jest błąd w silniku bo nie było 2.0 98km.

zobacz też na te:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - tylko pytanie co kryje się pod plastikowymi nakładkami na nadkola..
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - wiem że starszy rocznikowo ale wygląda ładnie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

14 Sty 2015, 17:16