
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
szwet1 napisał(a):witam chcialbym zakupic hummera h3 o stad moje pytania:
czy ktos posiada takie auto?
co najczesciej sie w nim psuje?
jakie jest spalanie?
czy jest drogi w utrzymaniu i eksploatacji?
ogolne opinie wrazenia?
czy oplaca sie go kupic?
czy jest to dobry suv ?
co innego podobnego mozecie polecic?
szybki napisał(a):Typowe auto pozoranckie, nic nadzwyczajnego sobą nie reprezentuje, jak na amerykańca dosyć małe a nazwa z czapy wzięta... Spalanie wersji V8 25l...
Jak nie chcesz robić za Ken-a to pomyśl o navigatorku, może coś srt np. RAM, GRAND, może Lex LX w każdym razie coś dla faceta
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
mih napisał(a):Hummer jako współczesny samochód jest bardzo dobrym autem terenowym. Nie nadaje się na nasz Polski teren ze względu na jego szerokość aczkolwiek gdy ktoś kupuje Hummera to stać go na wycieczki do Jordanii
mih napisał(a):Ani Navigator, ani Ram, ani Lexus LX nie zrobi tak[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
mih napisał(a):A 25l na V8 to normalny wynik. A6 C5 4.2 pali koło 25, Grand Cherokee bez problemu osiąga takie spalanie, a są to auta niewątpliwie mniejsze i lżejsze, z mniejszą powierzchnią czołową i oporem aerodynamicznym.
mih napisał(a):Do autora tematu jeśli szukasz współczesnego samochodu dającego radę w terenie rozważ jeszcze Toyotę FJ Cruiser, najlepiej z pakietem TRD obejmującym między innymi kompresor Eaton. FJ Cruiser obok Hummera uchodzi za nowożytny samochód dający radę w terenie. FJ Cruiser ma największy prześwit w klasie, nie licząc wynalazków typu Gelenda z 6 kołami
szybki napisał(a):A tak na marginesie nie załapałem co było takiego ach ech na tym filmiku???
szybki napisał(a):Nie napisałem że 25l na 100km. jest dużo a co do spalania V8 w c5 to się chyba troszku rozpędziłeś
szybki napisał(a):Coś znowu Ci świta, coś przeczytałeś tylko że tu nie chodzi o konstrukcje nowożytną albo teraźniejszą tylko o walory terenowe które zapewnia dana konstrukcja auta najczęściej dziś już nie stosowana. Hummer h3 żeby dawał radę w terenie to musiałbyś wyłożyć na zrobienie go mniejwięcej równowartość nowego auta w salonie w USA. Jeżeli pojechałbyś na jakiekolwiek zabawy 4x4 w PL gdzie nikt by się nie jarał wjazdem na skałkę to zostałbyś potraktowany jak zagubiony obrońca tęczy podczas parady miłości