Samochód do 30 000zł

17 Lip 2021, 13:58

Cześć, planuję w ciągu najbliższych miesięcy zmienić obecny samochód Opel Astra G z 2000 roku na nowszy.
Niestety nie znam się w ogóle na autach.

Moje wymagania co do nowego ‘’używanego’’ auta:

1. Budżet - 30 000zł, mogę coś dołożyć, jeśli będzie warto.

2. Automatyczna skrzynia biegów - nie chcę innej.

3. Mieszkam na podkarpaciu i fajnie jakbym nie musiał jechać na drugi koniec Polski po samochód.

4. Użytkowanie głównie miasto, od czasu do czasu dłuższy wyjazd.

5. Z racji tego, że mam dziecko to celuję raczej w combi, obecnie też takim jeżdżę.

6. Paliwo – benzyna, w przypadku większego spalania założę LPG.

7. Rocznik auta okolice 2009-2011, bo pewnie na nowszy trzeba mieć większy budżet.

8. Wygląd auta z zewnątrz jak i wewnątrz w miarę nowoczesny.

9. Jestem spokojnym kierowcą, jeżdżę z dzieckiem, ale dobrze mieć zapas mocy, żeby z łatwością wyprzedzić ciągnik czy ciężarówkę.

10. Wyposażenie auta - zależy mi na klimatyzacji.

11. Bezpieczeństwo - miło jakby samochód posiadał nowsze systemy bezpieczeństwa tj. Abs, Esp i inne.

12. Bardzo ważny punkt, czyli niska awaryjność auta. Chciałbym uniknąć częstych wizyt u mechanika.

Znalazłem kilka modeli, lecz chciałbym się upewnić czy dobrze wydam pieniądze.

Honda Accord VIII 2.0 156KM – czy faktycznie tak rdzewieją?

Renault Laguna III 2.0T 140KM.

Z aut, które mi się podobają, ale są z innego segmentu to Subaru Outback IV. Tylko nie wiem jak z trwałością skrzyni automatycznej i czy można do niego bezproblemowo założyć instację LPG.
Jestem otwarty na inne propozycje, ale oprócz Bmw, Audi i VW.

Zapraszam do dyskusji.
Vitoldo
Nowicjusz

18 Lip 2021, 08:56

Może ktoś się odnieść do tych ogłoszeń?
Laguna 2.0, ale 170KM
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Vitoldo
Nowicjusz

18 Lip 2021, 13:44

Vitoldo napisał(a):Honda Accord VIII 2.0 156KM – czy faktycznie tak rdzewieją?