Samochód do 30 tys.

11 Paź 2022, 12:45

Witam szukam samochodu do 30 tys.
Samochodem bd jeździł na codzien głównie po mieście, czy też do rodzinki około 30km, raz w roku jakieś wakacje jeśli $ pozwolą wiadomo dlaczego.

Zależy mi pewnie jak każdemu na tym aby samochód był jak mniej awaryjny i tani w eksploatacji. Silnik najlepiej do 2.0 i żeby też miał te 130km.
Przebieg myślę tak do 230 240.
Głównie interesuje mnie sedan i myślałem o benzynie z możliwością założenia poniżej gazu ale nie koniecznie.
Samochodem bd jeździć przeważnie max w trójkę czyli całą rodzinka.

Oglądając samochody na te zwróciłem uwagę :
Hyundai i40
Mazda 6
Ford mondeo
Opel insygnia
Passat CC

Zawsze chciałem mieć mercedesa i myślałem żeby kupić go w Angliku ale nie wiem czy to dobry pomysł.

Nie znam się jakoś dobrze na samochodach i nie wiem też na jakie patrzeć z jakimi silnikami np w niektórych samochodach jest ich dużo a czytać o każdym to trzeba trochę czasu poświęcić.

Jeśli mogę liczyć na waszą pomoc to proszę o podpowiedzi.
Z góry dziękuję.
pkn
Nowicjusz

Auto: voldzwagen golf plus
Silnik: 1.9 TDI 105km
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

11 Paź 2022, 16:55

pkn napisał(a):Zależy mi pewnie jak każdemu na tym aby samochód był jak mniej awaryjny i tani w eksploatacji.

Z twojego zestawienia mondeo

pkn napisał(a):Opel insygnia

Nie ma takiego modelu.
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

11 Paź 2022, 19:02

Ok literówka opel insignia. Teraz dla twojego oka lepiej :)
pkn
Nowicjusz

11 Paź 2022, 19:13

Mondeo z jakim silnikami najlepiej ??
pkn
Nowicjusz

11 Paź 2022, 19:52

Za dużego wyboru nie masz, 2.0/145
Z twoich typów sensowna jeszcze jest mazda, tam każdy benzyniak jest ok

BTW jeśli auto ma być dla 2+1 i to głównie do miasta to nie szukałbym segmentu D tylko zszedł do kompaktów. Będą młodsze i tańsze w eksploatacji.
franccc
Stały forumowicz

12 Paź 2022, 04:08