Samochód do 4,5 tysiąca złotych

22 Lip 2009, 13:54

Wiem, że w tym dziale było kilka podobnych tematów, ale odpowiedzi tam udzielone nie spełniały moich oczekiwań :].

Tak, więc. Jestem przyszłą studentką, która będzie musiała w sumie pokonywać dziennie do 90km. Budżet wynosi max. 4,5 tysiąca złotych. Jeżeli chodzi o spalanie najbardziej ekonomiczne wydaje się benzyna+LPG lub Diesel. Zależy mi na małym samochodzie.

Od jakiś dwóch miesięcy przeglądam ogłoszenia internetowe i wynalazłam takie coś:
Fiat Punto
Opel Corsa B
VW Golf III
Renault Clio

Na większości for internetowych nie polecają Fiata, a cóż... właśnie na niego się nastawiłam. Zaś mój tata wolałby Corsę lub Golfa, ale ja nie jestem do tych samochodów przekonana.

Mam nadzieję, że pomożecie mi w doborze modelu :] Z góry dziękuję :smile:
mageno
Nowicjusz

Miejscowość: Śląsk

22 Lip 2009, 14:05

Golf III juz odpada bo do 4.5tys to beda same wyjechane cheble,Punto i Corsa no moze byc ciezko znalesc cos wmiare sensownego,Clio z tego co wiem to dobry samochodzik nie napakowany elektryka wiec nie tak bardzo awaryjny,od siebie dorzuce Fiat CC,Daewoo Nexia albo jakis Matiz wsam raz dla kobiety
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
jeszcze z gazem to jazda poprostu za przyslowiowe grosze jakies 14-15zl/100km oczywiscie jazda na LPG
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

22 Lip 2009, 14:15

Ja też w takiej cenie polecę Matiza :lol: sam szczerze mówiąc się do niego przymierzam, bo to małe oszczędne autko, a takiego właśnie potrzebuje.
Sebastianos
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Auto: Peugeot 508 SW
Silnik: 1.6 THP
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

22 Lip 2009, 14:18