mike napisał(a):W kolejnym temacie GTD to już tylko kilka nalepek i dorówna mu podłubane TDI 110KM (5 biegowe ), a gdzie reszta, czyli hamulce i zawieszenie?
Tak, wiem - hejtuję, bo mnie nie stać, a 5 bieg w 110 jest długi i nie widać różnicy w porównaniu z 6 biegową skrzynią w GTD
Jako że posiadam GTD a kumpel ma 110 po chiptuningu to Ci wyjaśnię jak to jest.
Pytasz o hamulce i zawieszenie, GTD ma większe heble ale i tak 110 i 140 ma tak wydajny układ że jak zagotujesz go to dam Ci 1000 zł
Jest bardzo dobry układ hamulcowy i starcza myślę że na ponad 200 koni spokojnie, zawieszenie w GTD jest obniżone o jakieś 15mm ale prowadzi się normalnie tak jak zwykłe TDI, to wciąż napęd przód.
Teraz skrzynia - śmiejesz się z piątki w 110, ale możesz wierzyć albo i nie, że 6tka w GTD jest beznadziejna, ma przy 2 tys raptem 110 km/h gdzie w 140 przy 6tce masz 130 i w 5 biegowym 110 też ponad 120 bodajże.
Nie zawsze tam gdzie jest 6 biegów jest super i lepiej, warto o tym pamiętać, to zależy od przełożeń, w GTD sa bardziej "wyścigowe"/krótsze
Ja wierzę w to że dla kogoś zwykłe 2,0 TDI po zastrzyku mocy może być GTD-kiem bez oznaczeń bo to tak w zasadzie jest.
GTD to nie jest żadna Rka ani GTI to zwykły klekot usportowiony i tyle, inne koła, hamulce i turbina.
ale 110 i 140 świetnie sobie radzą po zastrzyku mocy i jadą podobnie.
110 ma słabsze sprzęgło - to jest najistotniejsza sprawa ale ileś tam wytrzyma.
Tak jak napisałem sprawdź hamulce bo owszem możesz sobie zrobić swap i z Rki ale one są tak wydajne że ja nie wiem co by się musiało stać żebyś takim zestawem nie zahamował nawet przy tych 170 koniach, 110 i 140 po wciśnieciu hebli staje momentalnie dęba.