REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
toyman40 napisał(a):a ja myślę że mieszasz pojęcia oznaczeń silników/wersji TDI, GTI, TSI itp...
mike napisał(a):
Co do tematu - mieszasz ze sobą dwa segmenty, więc na wstępie należałoby też zastanowić się, czego oczekujesz od auta w kwestiach, nazwijmy to, transportowych. Po obecnym aucie, wnoszę (sorry za generalizowanie, jeśli się mylę), że jesteś dość młody, więc pytanie, czy auta szukasz też trochę przyszłościowo w razie założenia ew rodziny (znów generalizacja, przepraszamVolva i Alfa są ciasne, Golf to średniak. A5 w sportbacku można traktować też jako takie auto "na przyszłość", ale tutaj raczej celowałbym w 2.0TDI (bo 3.0 TDI nie do końca spełnia wymagania + ciężko w tym budżecie o jedyną "słuszną" konfigurację, czyli 3.0 TDI na wypasie).
Do puli dorzuciłbym Peugeota 508
mike napisał(a):W kolejnym temacie GTD to już tylko kilka nalepek i dorówna mu podłubane TDI 110KM (5 biegowe ), a gdzie reszta, czyli hamulce i zawieszenie?
Tak, wiem - hejtuję, bo mnie nie stać, a 5 bieg w 110 jest długi i nie widać różnicy w porównaniu z 6 biegową skrzynią w GTD
HundHand napisał(a): GTD jest obniżone o jakieś 15mm ale prowadzi się normalnie tak jak zwykłe TDI, to wciąż napęd przód.
toyman40 napisał(a):Ale GTD to też TDI