Samochód do 40tys

02 Wrz 2024, 00:40

Witam, planuje zmienić samochód z aktualnie używanego volvo s40 1.6 101 km 2007r. Nie znam się na motoryzacji zbytnio więc postanowiłem napisać na forum.

Mógłby polecić ktoś ciekawy samochód, ładnie wyposażony, żeby miał conajmniej 170 km, dobrze by było rocznikiem od 2010 wzwyż.
Ma to być auto już na lata, myślę że sedan/ hatchback ew. Ładne kombi typu BMW f10. Koniecznie 5 drzwiowy.
Dobrze jakby był to automat ale przyjmę manual.
Wiadomo żeby jak najmniej tam się psuło I żeby części zamienne były dobrze dostępne.
Ogólnie to chciałbym trochę tego zacięcia sportowego co by nie było

Podoba mi się Mercedes w204 ten po lifcie, w wersji 184/204 konnej ale obawiam się że pożrą mnie koszta napraw i części i że da się coś lepszego i trwalszego w tej cenie znaleźć.

Dobrze by było usłyszeć opinie odnośnie tego samochodu i silników (także mocniejszych i w 4x4 również)

Samochód miałby mi służyć na dojazdy do pracy (nie w mieście) przejazd z punktu A do B około 30 km w dwie strony. Także dłuższe przejazdy również nie przez miasto około 80 km w obie strony. Stosunek miasta do tras to tak 20 do 80 % na korzyść niezakorkowanych dróg asfaltowych. Rocznie myślę tak z 25 tyś km. Stawiam na jak najmłodsze auto, im starsze tym dobrze było widzieć jakiś ładny pakiet wyposażenia.

Auto nie będzie garażowane, raczej nie wchodzi w grę sprowadzanie samochodu. Chyba że ktoś poleci porządną firmę do tego.

Ps: temat drugi raz wrzucam bo był w złym dziale, tamten usunąłem
zqgrabek
Nowicjusz

04 Wrz 2024, 10:24

zqgrabek napisał(a):Mógłby polecić ktoś ciekawy samochód, ładnie wyposażony, żeby miał conajmniej 170 km, dobrze by było rocznikiem od 2010 wzwyż.
Ogólnie powinieneś szukać w miarę prostego samochodu z silnikami które teoretycznie mają jak naj mniej problemów i uchodzą jako mało awaryjne co nie znaczy że poważniejsze awarie nie trafiają się.