Nie będę tworzyć nowego tematu a podepnę się pod ten, bo podobna kwota.
Zdobyłam prawo jazdy, rozglądam się za samochodem
. Zakup nie jest pilny, jeśli z jakiś względów to by się bardziej opłacało to i do początku przyszłego roku mogę poczekać.
Kwota do około 5 tysięcy. Jeśli opłacałoby się dołożyć kilkaset złotych to mogę to wziąć pod uwagę.
Auto będzie stało pod chmurką, nie mam możliwości garażowania. Jazda w zasadzie tylko po mieście (mieszkam i studiuję w tym samym miejscu), może jakieś sporadyczne wypady gdzieś dalej. Autko nie będzie dużo jeździć (na uczelnie mam 3km od miejsca zamieszkania, nie będę dojeżdżać samochodem codziennie). Samochodem będę podróżować głównie sama, czasem dwoje pasażerów (rodzice), także samochód raczej mały (może być nawet trzydrzwiowy).
Ważne, żeby był ekonomiczny - mało palił, ewentualne naprawy były możliwie tanie (nie zakładam, że samochód w tej kwocie nigdy się nie popsuje, dlatego tanie części i możliwość naprawy u każdego mechanika to będzie duży plus).
Ponieważ mam mniej niż 25 lat i prawo jazdy od kilku dni, OC będzie kosztować majątek...
Za taką kwotę i przy takim planowanym przebiegu podejrzewam, że tylko benzyna, gaz się nie opłaca.
Przeglądam aukcje w internecie z mojego regionu (Kielce i okolice).
W podanej kwocie znalazłam:
- VW Polo,
- Forda KA,
- Opla Corsę,
- Matiza,
- Fiata Punto,
- Mitsubishi Colt,
- Fiata Seicento (chyba najmniejszy i najmniej mnie do niego ciągnie).