Samochód do 5 tysięcy - z bestią pod maską.

25 Mar 2014, 22:42

Siema. Jestem świeżym kierowcą, dopiero co zdałem, ale radzę sobie w prowadzeniu.

Szukam samochodu:

-Do 5 tysiecy, wiadomo im taniej tym lepiej
    -Ekonomiczny (Benzyna albo LPG) silnik myślę, że do 1.8/1.9 spokojnie wystarczy
    -Bezawaryjny
    -Sedan bądź coupe to już wszystko jedno
    -minimum 110 KM pod maską, a najlepiej jakbym za tą cene znalazł auto z wyżej wymienionymi cechami i 150km pod maską. Może uznacie mnie za młodego gniewnego, ale ja po prostu lubię sobie depnąć - z głową oczywiście, żeby miało to zryw przede wszystkim, więc moment obrotowy dobry.

Więc do sedna szukam takiego auta, czy w ogóle jestem w stanie znaleźć takie za taką kwotę?

Co polecacie, macie jakieś typy czy muszę zejść z wymaganiami, aby cokolwiek kupić za 5000?
patrychek
Nowicjusz

Prawo jazdy: 14 03 2014
Auto: Nie mam na razie

25 Mar 2014, 22:45

Moze jakieś BMW E36? Z cen poleciały ostatnio.
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

25 Mar 2014, 22:48

Myślałem nad tym, ale czy nie będzie przepiłowane/przejechane, bo wiadomo jaka opinia krąży BMW = piłowanie na rondzie, więc znajde dajmy na to 3000, ale będzie po jakimś fanie szybcy i wściekli i ile mogę nim pojeździć rok?

Ciężko pogodzić takie wymagania w stosunku do kwoty, bo zarówno chciałbym żeby auto było ekonomiczne, dłużej posłużyło, ale miało fajny zryw i ogólnie fajnie 'chodziło'
patrychek
Nowicjusz

25 Mar 2014, 22:52

Znajdź tylko w oryginale a nie tuning. Ale może cos z innej beczki.. Ford Scorpio ( wygląd kontrowersyjny) oraz Renault Safrane?
Koniu
Forumowicz VIP

25 Mar 2014, 23:18

Myślisz, że dlaczego BMW są katowane? Bo są fajne i ciężko zakatować...

Za 5 tysi kupisz E36 compact 318ti, które jeszcze pojeździ. Szukaj tęgiego wystawionego za 6000 pln i negocjuj cenę.

Ew. 320i w sedanie. :) Tutaj już spalanie idzie w górę.