Samochód do 6 tyś. dla młodego kierowcy.

21 Wrz 2015, 12:44

Witajcie, chciałbym kupić samochód do 6 tysięcy. Nie znam się na samochodach więc proszę was o pomoc. Nie jeżdżę dużo, auto mi jest potrzebne żeby przemieszczać się z miasta do miasta 2 razy w tygodniu ok. 70 km w jedną stronę no i trochę jazdy po mieście do pracy i ewentualnie na uczelnię. Znalazłem kilka ofert, dodam że z chęcią kupiłbym samochód w gazie.
[link do oferty na Olx wygasł]
Napiszcie co sądzicie o tych samochodach, ja niestety nie jestem w stanie określić czy są one w porządku czy z którychś od razu rezygnować, przed obejrzeniem któregoś z chęcią bym usłyszał Waszą opinię.
Jakbyście coś ciekawego znaleźli w okolicach Wałbrzycha bądź Wrocławia to dajcie znać.
artur0156
Nowicjusz

Prawo jazdy: 06 03 1995
Auto: nie mam

21 Wrz 2015, 19:53

Astra po wiejskim tuningu i zobacz na liczbe wyświetleń prawie 1700 i nic?
Poliftowe Megane za 3-4k nie wróży nic dobrego..
Czarna Corolla wygląda na trochę zmęczoną i też zobacz na liczbe wyświetleń..
Niebieska Corolla wprawdzie zalatuje młodzikiem ale wygląda na dobrze utrzymaną i 7lat w jednych rękach :ok:

Tutaj bardzo ładny Rover i zostanie jeszcze kasa na ewentualny montaż lpg.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

21 Wrz 2015, 21:12

Barol napisał(a):Astra po wiejskim tuningu i zobacz na liczbe wyświetleń prawie 1700 i nic?

Zgadzam się z tym. Akurat to są plagi na drodze, a poza tym takiego szkoda, pierwsza lepsza dziura i już zderzak może dostać nóg albo się roztrzaska. Jeżeli Opel na trasy to bez tuningu.
pafcio1206
Nowicjusz

Prawo jazdy: 18 07 2014
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Volvo V40
Silnik: 1.8 122KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi