Samochód do 6 tyś. dla młodego kierowcy.

21 Wrz 2015, 13:44

Witajcie, chciałbym kupić samochód do 6 tysięcy. Nie znam się na samochodach więc proszę was o pomoc. Nie jeżdżę dużo, auto mi jest potrzebne żeby przemieszczać się z miasta do miasta 2 razy w tygodniu ok. 70 km w jedną stronę no i trochę jazdy po mieście do pracy i ewentualnie na uczelnię. Znalazłem kilka ofert, dodam że z chęcią kupiłbym samochód w gazie.
[link do oferty na Olx wygasł]
Napiszcie co sądzicie o tych samochodach, ja niestety nie jestem w stanie określić czy są one w porządku czy z którychś od razu rezygnować, przed obejrzeniem któregoś z chęcią bym usłyszał Waszą opinię.
Jakbyście coś ciekawego znaleźli w okolicach Wałbrzycha bądź Wrocławia to dajcie znać.
artur0156
Nowicjusz

Prawo jazdy: 06 03 1995
Auto: nie mam

21 Wrz 2015, 20:53

Astra po wiejskim tuningu i zobacz na liczbe wyświetleń prawie 1700 i nic?
Poliftowe Megane za 3-4k nie wróży nic dobrego..
Czarna Corolla wygląda na trochę zmęczoną i też zobacz na liczbe wyświetleń..
Niebieska Corolla wprawdzie zalatuje młodzikiem ale wygląda na dobrze utrzymaną i 7lat w jednych rękach :ok:

Tutaj bardzo ładny Rover i zostanie jeszcze kasa na ewentualny montaż lpg.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

21 Wrz 2015, 22:12

Barol napisał(a):Astra po wiejskim tuningu i zobacz na liczbe wyświetleń prawie 1700 i nic?

Zgadzam się z tym. Akurat to są plagi na drodze, a poza tym takiego szkoda, pierwsza lepsza dziura i już zderzak może dostać nóg albo się roztrzaska. Jeżeli Opel na trasy to bez tuningu.
pafcio1206
Nowicjusz

Prawo jazdy: 18 07 2014
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Volvo V40
Silnik: 1.8 122KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

22 Wrz 2015, 07:11

Dlaczego nie po tuningu na trasy? Zderzaki zawsze mogą zostać seryjne.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

22 Wrz 2015, 10:15

Okej, dzięki za wypowiedzi, w takim razie odrzucam, te które zostały przez was opisane. Zainteresuję się tą niebieską corollą, jeszcze pytanko jak z instalacją LPG do tej corolli, bo czytając inne tematy widziałem jak niektórzy pisali, że jakiś silnik się nie nadaje do LPG.
Jeszcze gdyby ktoś napisał czy ta fabia z mojego linku jest warta uwagi czy nie to byłbym wdzięczny.
A co do Rovera to czy utrzymanie samochodu tej marki nie będzie kosztowne ?

Znalazłem jeszcze kilka samochodów :
[link do oferty na Olx wygasł] kolejna corolla, tylko pytanie czy mógłbym tam gaz zamontować
[link do oferty na Olx wygasł] Megane po tuningu, nie wiem czy to dobrze czy podobnie do tamtej Astry
[link do oferty na Olx wygasł] Corsa no i czy do takiego silnika opłaca się montować instalację gazową ?
artur0156
Nowicjusz

22 Wrz 2015, 19:29

artur0156 napisał(a):Corsa no i czy do takiego silnika opłaca się montować instalację gazową ?
Tego silnika, w ogóle się nie kupuje. :ok:
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Jak wybrać akumulator dla samochodu?
    Nic nie trwa wiecznie, zwłaszcza żywot akumulatora samochodowego. Jego zużywanie się w wyniku eksploatacji to naturalny proces. Przychodzi moment, kiedy trzeba dokonać wyboru i wymienić bezużyteczny akumulator na nowy. Na ...

22 Wrz 2015, 20:03

Ok, a coś o tej Fabi moglibyście jeszcze napisać, bo szczerze mówiąc jestem nią najbardziej zainteresowany ze wszystkich prze ze mnie wstawianych.
artur0156
Nowicjusz

22 Wrz 2015, 20:27

fabia to nie auto na trasy, tylko miasto. Zresztą Corsa też :ok:
Koniu
Forumowicz VIP

22 Wrz 2015, 20:53

Okej, a poza tym wszystko jest z nią w porządku ? Wolałbym kupić samochód w gazie a reszta które biorę pod uwagę to benzyna.
Jutro jadę obejrzeć tą Megane [link do oferty na Olx wygasł] we wcześniejszym poście Barol mi odradzał Meganki ale w sumie nie wiem z jakiego powodu. Moglibyście napisać na co miałbym zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu tego auta jutro ?
A w piątek bd jechał oglądać tą corolle [link do oferty na Olx wygasł] i taka sama prośba, żebyście napisali na co patrzeć przy oglądaniu.
Oprócz tych dwóch biorę pod uwagę jeszcze :
Prosiłbym o doradzenie mi, które z tych samochodów są godne uwagi. Dodam, że kupując auto w benzynie w planach miałbym założenie gazu, więc było by super gdybyście napisali do których z tych samochodów można spokojnie zakładać instalację lpg.
artur0156
Nowicjusz

22 Wrz 2015, 21:05

Odradzałem Meganki bo na polifta musisz mieć około 5k a nie 3500zł,za tyle kupisz Igeneracje w wmiare dobrym stanie.
Granatowa czy tam fioletowa Corolla dość dobrze się prezentuje i jeśli faktycznie od nowości w jednych rękach to tym bardziej na plus.
Barol
Awatar użytkownika

22 Wrz 2015, 21:35

Obejrzyj corolle, to auto i w trasę i w masto a nie jakieś puszki tandetne jak fabia... Poza tym ma flagi na rejkach więc to na +
Koniu
Forumowicz VIP

22 Wrz 2015, 21:56

Jestem na piątek umówiony na oglądanie corolli. Tylko pytanie jakby się w tej corolli gaz sprawował, i czy wgl. opłaca się zakładać gaz ? Bo słyszałem, że do starych samochodów to się nie opłaca.
A meganke obejrze bo już się na jutro rano umówiłem, więc później napiszę co i jak.
artur0156
Nowicjusz

23 Wrz 2015, 08:20

No trochę kiepska sprawa zakładać gaz do auta wartego 3-4k bo koszta wyniosą Cię połowe wartości auta.
Co do samej instalacji to sporo osób poleca STAGa i do tego wtryskiwacze Hana.
Barol
Awatar użytkownika

23 Wrz 2015, 10:47

Oglądałem rano tą czerwoną meganke, wydaje mi się, że wszystko jest z nią ok. lekka rdza była na nadkolach i nie było prawego lusterka tzn. był tak jakby stelaż ale nie było obudowy i samego lusterka. Facet zszedł na 3100 zł, zgodził się na sprawdzenie auta u mechanika. W piątek obejrzę tą corolle z Wałbrzycha. Jeszcze mam 2 pytanka:
1. Co to znaczy, że felgi są na rejkach ?
2. Czemu ta corolla
[link do oferty na Olx wygasł] wygląda inaczej niż ta
[link do oferty na Olx wygasł] ? Szukałem w internecie i jest niby ta sama generacja i ten sam typ nadwozia. To są jakieś wersje przed/po liftingu ??

Jeszcze może coś o tej Hondzie powiecie ? Jest warta swojej ceny ?
artur0156
Nowicjusz

23 Wrz 2015, 15:59

artur0156 napisał(a):Co to znaczy, że felgi są na rejkach ?
Nie felgi tylko flagi :) Flaga na rejestracji była wydawana do 2005 roku, więc możliwe że jeździł długo u jednego właściciela, ewentualnie w jednym mieście. :ok:
Corolla E11 hb dzieliła się na 3 drzwiową (krótszą) i 5 drzwiową (dłuższą). Fajny był to pomysł. Dlaczego? Bo logiczne jest że 3 drzwiowa wersja jest dla 2 osób np. para studentów i nie potrzebują mega wielkiego bagażnika, tylko zwinne autko z segmentu który radzi sobie w mieście i w trasie. A 5 drzwiowa wersja to bardziej rodzinny samochód. :)
Koniu
Forumowicz VIP