Cześć Szukam autka do 6 - 8k. Chciałbym, żeby było w miarę dynamiczne BEN+lpg i w miarę tanie w razie napraw. Auto na około +/- 2 lata. Nie musi być mega pojemne, ot takie co zmieści też kilka toreb w razie wypadu na kilka dni. Co polecacie w tej cenie? Jestem laikiem, stąd moje pytanie. Myślałem o a3, vw bora, alfa 147. Na co najbardziej zwrócić uwagę przy zakupie aut z tego segmentu cenowego? Będę wdzięczny za wskazówki
[link do oferty na Olx wygasł] [link do oferty na Olx wygasł] - poproś o więcej zdjęć. [link do oferty na Olx wygasł] - tylko brak klimy.. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] [link do oferty na Olx wygasł] [link do oferty na Olx wygasł] [link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
1. Rover ogólnie spoko ale koszty utrzymania będą wyższe. BTW to auto nijak się ma do tego co się tu przewija, jest dużo większe 2. Dawanie takiej kasy za golfa z 1.4 to idiotyzm, dolicz koszty rejestracji i ubezpieczenie 3. AR z TS pod maska to zakup podwyższonego ryzyka a tutaj masz dodatkowo lpg, jeśli chcesz możesz obejrzeć ale licz się z tym, że remont silnika nie jest niczym niecodziennym.
Nowy Lexus IS oraz IS F w 2021 roku? Wiele wskazuje na to, że Lexus IS w najbliższych latach doczeka się następcy. Najnowsze informacje wskazują, że auto czekają spore zmiany - zostanie oparte na platformie TNGA, otrzyma nową turbodoładowaną jednostkę benzynową ...
shibo93 napisał(a):Myślisz, że będzie wymagało jakiegoś wkładu jeszcze?
Przy używanym aucie w pierwszym roku włożenie 1-2-3k w auto nie jest niczym niezwykłym. Cena zależy od stanu i klasy auta, co innego Panda, a co innego taki Rover 75 czy A6 itp.