Samochód do 7,5 tysiąca

08 Gru 2016, 23:55

Witam, poszukuję samochodu do 7.5 tysiąca złotych. Zależy mi na tym aby auto w tej cenie od razu po zakupie było gotowe do jazdy. Nie licząc eksploatacji po zakupie nie chciałbym od razu inwestować w samochód(co innego, gdy wyjdzie jakaś usterka po czasie). Paliwo jakie mnie interesuje to diesel lub benzyna, gaz raczej odpada. Co do nadwozia to chciałbym 4 drzwiowego kombi lub sedana. Województwa w jakich chciałbym kupić samochód to Dolnośląskie lub Wielkopolskie. Wcześniej miałem Renault Thalie z silnikiem 1.4 V8 75KM i przez 12 lat przejechałem ~120 tyś km, więc można powiedzieć, że jestem niedzielnym kierowcą. Dobrze by było jakby auto było też tanie jeśli chodzi o utrzymanie/części zamienne.

Znajomy ma na sprzedaż Opla 2 kombi z silnikiem opla 1.7 TD 68KM rocznik 1999 właśnie w zbliżonej cenie oraz spełniający wyżej wymienione warunki, czyli kupujesz, wsiadasz i jeździsz. Na różnych forach czytałem wiele opinii na temat tego silnika, jedni piszą, że to wolny, ale pancerny i w miarę bezawaryjny silnik, inni piszą, że silnik 1.7 TD 68KM to największy minus Opla 2. Opinie są skrajne i jest ich tak po 50%, więc nie wiem komu bardziej zawierzyć. Zainteresować się tym Oplem, czy lepiej w tym przedziale cenowym szukać czegoś innego.

Prosiłbym o podanie marki i modelu samochodu z danym silnikiem lub ewentualnie jakieś linki, jeśli ktoś miałby za dużo czasu.
astapaa
Nowicjusz

Miejscowość: Góra
Prawo jazdy: 28 09 2012
Auto: Nie mam

09 Gru 2016, 00:23

Jeśli mało jeździsz to odpuść na wstępie diesla, niezależnie jak byłby pancerny.
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

09 Gru 2016, 10:17

Dokładnie,przy Twoich przebiegach diesla sobie odpuść. Lepiej się tu sprawdzi sama benzyna albo gaz.