REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
wxr napisał(a):Światło cofania i klakson nie działają, uszczelka pokrywy zaworów do wymiany. No i zapewne filtry/płyny/rozrząd. Nie wiem jak z klockami i tarczami.
rozumiem że mówisz o tylnych?wxr napisał(a):Zapomniałem dodać, że na nadkolach tam się pojawiają drobne ilości korozji.
velcapone napisał(a):4.Naprawić usuwając korozję, zabezpieczyć i polakierować
Te niepasujące zamienniki to mit, przez tyle lat co naprawiam auta na palcach jednej ręki zdarzyło się że błotniki nie pasowały. A druga strona kto zainwestuje w błotniki z oryginału w sztrucla za 2 wypłaty? to już trzeba byc głupcem lub fanatykiemvelcapone napisał(a):3.Wymienić na nówki (zamienniki nie zawsze pasują) i polakierować.
tylko jaki sens dymać kilometry rok czasu aby gaz się zwrócił i dopiero liczyć oszczędności jak można odrazu kupić coś z gazem. Przy takich cenach nie znasz dnia ani godziny kiedy auto odmówi Ci posłuszeństwa i co? dziś założysz LPG wsadzasz 3 tyś zł a za miesiąc silnik zdechł albo inna sytuacja że rozbijasz auto i idzie do kasacji, no i twoja kasa idzie w pi....Barol napisał(a):albo do 7k i samemu założyć podtlenek.
Kao napisał(a):albo inna sytuacja że rozbijasz auto i idzie do kasacji, no i twoja kasa idzie w pi....