Samochód do 7tys. Focus mk1, Golf IV czy jakiś inny?

26 Lis 2016, 23:59

Witam. To mój pierwszy post na forum. Chcę w ciągu najbliższych 2 tygodni kupić samochód do 7tys. Będzie to mój drugi samochód w życiu od zdania prawka. Z moim Audi 80 za 1700zł musiałem się rozstać bo auto straciło chęć do życia ;)

Szukam 5 drzwiowego hatchbacka w tej cenie w województwie Lubelskim. Modele jakie zwróciły moją uwagę to Ford Focus mk1 benzyna 1.6, 2002 z niemiec. Golf IV benzyna 1.6, 2000, również z niemiec. Poza tym oglądałem również Seaty Leony, Astry II i w tej chwili to tyle co mi przychodzi do głowy. Najlepsze byłoby dla mnie auto z gazem, ale na benzynę też się skuszę. Diesla się boję ze względu na koszt ewentualnych napraw. Gdyby nie one, to diesel jak najbardziej wchodziłby w grę. Poniżej linki do Focua i Golfa które znalazłem w swojej okolicy. Golf trochę zalatuje agrotuningiem, ale poza tym prezentuje się ładnie. Nie znam się zbyt dobrze na samochodach od strony technicznej, trudno mi ocenić czy dane auto wygląda na zajeżdżone, czy nie, dlatego proszę o pomoc w wyborze oraz wszelkie rady i propozycje innych modeli :)

Edit: Dodam że auto ma służyć głównie na dojazdy do pracy, jakieś 5km, i wyskoczenia gdzieś dalej na weekendy

Focus [link do oferty na Olx wygasł]
Golf IV [link do oferty na Olx wygasł]
Kolejny Focus [link do oferty na Olx wygasł]
Seat Leon [link do oferty na Olx wygasł] ten już trochę mi naciąga budżet
Opel Astra II [link do oferty na Olx wygasł]
adi89
Nowicjusz

Auto: Ford Focus mk1

27 Lis 2016, 11:15

Do Golfa 1,6 jest słaby to co dopiero 1,4 w Leonie... Uwaga na wadliwe skrzynie biegów w tych wersjach silnikowych.

Astra z silnikiem pożerającym olej.

Najprędzej obejrzałbym granatowego Focusa ale to od handlarza, więc na pewno będzie coś na rzeczy. Z pierwszego linku miał coś z przodem (wymienione lampy)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8