Samochód do 7tyś zł na długie trasy

22 Sty 2012, 14:05

Witam wszystkich.

Zamierzam zakupić samochód za 7tyś na długie trasy(wyjazdy za granice Holandia,Niemcy,Austria) przez pierwsze 3 lata będę jeździł po naszym kraju (około 700km/Miesięcznie miasto) później będę jeździł za granice. Jeśli chodzi o samochody to jestem zielony w tych sprawach dlatego proszę was o pomoc.

Moje Wymagania:
-Sedan/Hatchback
-Minimum silnik 1.6 ze względu na duże podróże autostrada
-Mało awaryjne
-Mało paliło
-Z stosunkowo małym przebiegiem
-Z rocznika minimum 1999
-Rodzaj silnika jest mi obojętny(mowa tu LPG/ON/PB)
-Tanie części zamienne
-Wszystkie te wspomagania itd.

Narazie upatrzyłem sobie VW Polo III (6n2)

I pytanie ile taki samochód by mi wytrzymał ?
Tubus
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 01 2001

22 Sty 2012, 15:07

Jak będziesz jeżdził za granice to Polo bym sobie odpuścil a poszukał coś pokroju Daewoo Leganza.
[link do oferty na Allegro wygasł]
auto nie należy do zbytnio awaryjnych,jest duże i komfortowe (a to chyba też ważna cecha podczas podróżowania),przebieg zdarzają sie rzędu 200tys.km ale na nim nie robi to dużego wrażenia (zadbany egzemplarz przejedzie nawet i 500tys.km),części są tanie i latwo dostępne no i wyposażenie często zdarza sie tzw full opcja tzn skóra,klima,full elektryka itd.
TFSI
Stały forumowicz

Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

22 Sty 2012, 21:45

Też jestem za Leganzą,Polo to raczej kiepski pomysł.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Gruntownie zmodernizowana Skoda Octavia