REKLAMA
Hej! Chcę sobie kupić swój pierwszy własny samochód. Auta, którymi jeżdżę w tym momencie to: seat cordoba 2002 1.4 80kM, Fiat panda 1.1(?), audi a4 1.6 z niewielka liczba koni (bardzo słabe auto do prowadzenia) oraz opel corsa (1997 1.2 wersja sport, hehe).
Najlepiej jeździło mi się cordoba i audi, małe samochody nie są w ogóle dla mnie.
Na samochód mam maksymalnie 10tysiecy razem z opłatami, wiec muszę się zmieścić w 8-9.
Raczej nie chce auta starszego niż ja sama, nie widzi mi się samochód z końca XX wieku, wiec celujemy w coś 2002+. Jestem studentka i nie mam stałej pracy, dlatego nie może być wysoki w kosztach utrzymania.
Preferuję benzynę z możliwością założenia gazu, trasa jaką pokonuję od poniedziałku do piątku to 20km dziennie. W weekend różnie - zależy, czy jeżdżę do chłopaka. Poza tym w grę wchodzi jakiś większy wyjazd do 150-200km w jedna stronę raz w miesiącu. Myśle, ze przy takim użytkowaniu diesel na pewno odpada.
Kolejną sprawą jest to, ze nie chcę powolnego auta. O sportowych samochodach za tę cenę mogę pomarzyć, ale lubię na trasie jechać szybciej i czuć przyspieszenie. Jeśli wiecie, co mam na myśli 80kM to nic w cordobie ojca, a audi jest bardzo ciężkie i tez ma mniej więcej tyle koni i jest strasznym autem do prowadzenia, w ogóle nie czuję, że ono ciągnie.
Podobają mi się ogólnie auta trzydrzwiowe.
Audi A3 lub Opel Astra są ciekawymi propozycjami. Któryś z seatow tez - jednak seat mojego ojca jest słabo wygłuszony, słychać silnik zamiast radia i ciężko mi się nim jeździ. Jeśli wszystkie seaty tak maja - odpada.