Samochód do codziennej jazdy 10-15tys. zł Małopolskie

15 Lip 2016, 08:42

Poszukuję auta do dojazdów do pracy, oraz weekendowe wypady, zależy mi na malej awaryjności, dość ekonomicznym spalaniu, możliwości zagazowania. W temacie jestem zielony, bo prawa jazdy jeszcze nie posiadam :oops: ,a samochód będzie użytkować moja dziewczyna.

Moje typy to:
Peugeot 307 II
Audi a3 8P
Citroen c4 I
Mazda 3 I
Honda Civic VII
flamner
Nowicjusz

Auto: brak

21 Lip 2016, 09:23

podbijam
flamner
Nowicjusz

21 Lip 2016, 09:32

Zamiast "podbijać" przejrzyj sobie trzy ostatnie strony tego działu, bo od groma jest tematów o auta w tym przedziale. Audi nie dostaniesz, chyba, że poprzednią generację w bardzo dobrym stanie, z 1.8T, 5D i na wypasie. 8P to okolice 20 tys. zł.
Civic OK, 1.6 VTEC.

Od siebie dodam jeszcze Toyotę Corollę E12 1.6 VVT-i, jeśli szukacie faktycznie daily cara to będzie nawet lepsza niż Civic, który ma zacięcie sportowe i nie będzie tak wygodnym autem jak kanapowa Toyka.

Może Opel Astra H? Tak za 14 tys. zł można już znaleźć coś z początków produkcji w jakimś tam sensownym silniczku, a auto nie straszy wizualnie.

A, jeszcze Fiat Grande Punto.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

21 Lip 2016, 10:05