Samochód do jazdy miejskiej-województwo mazowieckie

29 Sty 2016, 19:26

Witam Serdecznie,
Poszukuję samochodu, który głównie będzie jeździł w mieście. Rocznie przejeżdżam około 7000 km.Raz tygodniowo wyjeżdżam w krótką trasę (ok.60 km w jedną stronę). Nie za bardzo się znam na samochodach, jestem laikiem w tych sprawach.
Poszukuję benzyny, może być też w LPG. Mój budżet to ok. 9-12 tyś. Najbardziej zależy mi na nadwoziu typu hatchback bądź sedan.
Kaslinus
Nowicjusz

Prawo jazdy: 14 02 2013
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Lanos 5D Hatchback
Silnik: 1.6 SX 100 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

29 Sty 2016, 22:31

Skąd jesteś to poszukamy czegoś konkretnego.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

30 Sty 2016, 07:58

Pochodzę z okolicy Warszawy. I najbardziej mnie interesuje segment B. Teraz jeżdżę Lanosem 1.6 SX 105 KM, chciałbym żeby mój następny samochód tez posiadał podobną bądź trochę większą moc. Zależy tez mi na "jako takiej" bezawaryjności, żeby nie było niespodzianek kosztujących wartość samochodu po pół roku eksploatacji.
Kaslinus
Nowicjusz

30 Sty 2016, 13:50

[link do oferty na Olx wygasł] - dobry materiał na klasyka ale sprzedaje się 4miechy i nic :shock:
[link do oferty na Olx wygasł] - tylko sporo wyświetleń..
[link do oferty na Olx wygasł] - tylna lewa lampa do wymiany bo jest zbita.
[link do oferty na Olx wygasł] - dobre ekonomiczne silniki które nie potrzebują lpg.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

31 Sty 2016, 14:37