Samochód do transportu osoby niepełnosprawnej

21 Cze 2011, 13:06

Szukam samochodu do transportu osoby niepełnosprawnej, wysokość wózka z osobą to około 150cm,myślałem o jakimś vanie. Samochód musi być bez uskoku za klapą drzwi, by można było spokojnie wjeżdżać .
Gizek
Nowicjusz

21 Cze 2011, 13:11

może coś typu peugeot partner,citroen berlingo,renault kangoo,fiat doblo,opel combo i chyba opel będzie miał najwyższą wysokość co?może być coś takiego?a jakie masz fundusze na ten cel?
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

21 Cze 2011, 13:48

około 40 tyś. ważne by tego progu nie było..
Gizek
Nowicjusz

21 Cze 2011, 13:55

a VW Touran?
Gizek
Nowicjusz

21 Cze 2011, 14:29

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] proszę sprawdzić takie coś... polecacie?
Gizek
Nowicjusz

21 Cze 2011, 14:33

Radziłbym poszukać auta klasy Berligo/Partner lub Doblo. Auta te można kupić w wersji przeznaczonej do przewozu osób niepełnosprawnych. Ich zaletą sa dzielone tylne drzwi otwierające się na boki z przygotowaną rampą wjazdową zamiast tylnego zderzaka. Zdarzają się tez Ople Astry w wersji VAN (z podniesionym dachem) w tej wersji ale z tych co widziałem najlepsze rozwiązanie było w Berlingo/Partner. Wystarczy w allego poszukać auta dla niepełnosprawnej np.:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] chociaż ja jestm zwolennikiem otwierania drzwi na boki.
mstrucz
Aktywny

Miejscowość: Gdynia
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

(nie)Wiadome zmiany w branży motoryzacyjnej