Samochód do tuningu

05 Sie 2014, 23:41

Szybki słuchaj masz racje dużo rzeczy mi uświadomiłeś tylko widzisz, założyłem ten temat po to by wybrać najlepszą opcję samochodu bo nie chce wózka na 2, 3 lata i go sprzedać chce czasem wieczorkiem po pracy nim poszaleć i mieć go dłużej. Nie chce też mieć w garażu skarbonki bez dna więc zalezy mi na tym roku. Myślałem że 35 tyś wystarczy mi na wszystko a jednak życie to nie nfs :D To też jest tak że szkołę skończyłem 3 miechy temu i dopiero 3 miesiące siedzę w mechanice tak naprawdę konkretnie więc jestem jeszcze cienki bolek a nie mechanik i to wiem doskonale. I chyba nie muszę tłumaczyć że więcej się nauczyłem mechaniki przez program na dicovery poturbowani czy na tvn turbo jak robili samochody niż przez 4 lata tego technikum...


Ale popatrz wolał bym taką już silve niż colta co ktoś mi podał wyżej no serio, ja nic tam nie mówię ale samochód musi się jakoś ładnie prezentować czy wyglądać. Nie mówię już o mechanice. Jak już pisałem jak widzę wieś tuningi na blachach KLI a pod machą siedzi super zabójczy silnik 1,4l i dynamiczne 70KM to zaczynam prawie płakać... Chce coś orginalnego. Kupił bym BMW ale każdy to ma i jak kumpel ma 320 chyba w standardzie i jest tak jebn*ęty że zna całą historie BMW wszystko Ci powie i uważa że nie ma bata na jego baware (nawet nie jest po lifcie) ... I brałem go swoim Clio to ja podziękuje za taki samochód z taką notka. Teraz już wiecie co preferuje i jakie mi się samochody mniej więcej podobają to podajcie mi sensowne samochody.

Jestem w Niemczech i mam trochę tam wtyki więc jestem w stanie naprawdę drogie auto kupić za grosze w dobrym stanie wszystko full legal . Więc 25 tyś to w sumie 35-40 tyś... I w sumie z tych wszystkich samochodów to tylko Nissan i ten mustang IV były godne uwagi. Tak to nie podeszliście poważnie do tematu
toreto1
Nowicjusz
 
Posty: 19
Prawo jazdy: 10 07 2013
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Reno Clio
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

06 Sie 2014, 07:20

Skoro juz masz sportowe KLIJO, ktore lyka 320i 150 koni to moze dlub w nim dalej? :roll:
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

06 Sie 2014, 07:34

Ja nie mówię że colt jest lepszy tylko o wiele nowocześniejszy i ma trwalszy silnik. No ale jest gorszy bo ma napęd FWD więc nie poszalejesz...

Co do nissana to tak jak wspominałem kup s14a za 17-20k wyciśnij wszystko co się da bez kucia i masz fajną zabawkę z jednym małym ale będzie to kosztować około 15k i nie daje gwarancji na trwanie silnika. Jak będzie Cię drażnić wygląd to zapodasz lampy od s15. No i zabezpiecz auto korozyjnie.

Mustanga odpuść bo to jest trochę inne auto tym bardziej że nie masz budżetu.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10982
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

06 Sie 2014, 10:02

Mam jeszcze 2 typy samochodów

Honda integra type R 1.8 16V DOHC VTEC (B18C6) o mocy 190 KM Tylko szkoda że to przód napęd.


Alfa Romeo Brera Silnik 1750 TBi o mocy 200 KM , Tylko no nie wiem wiele osób odradza alfy bo mówią że są wadliwe silniki a tak naprawdę to dawniej tak były to wadliwe silniki bo wprowadzali do nich układ boxer.


Podajcie jeszcze jakieś dobre samochody, obecne wymagania:
- od roku 1997r
- otwieram rynek na VW i BMW. (audi odpada całkowicie z powodów osobistych :))
toreto1
Nowicjusz
 
Posty: 19
Prawo jazdy: 10 07 2013
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Reno Clio
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

06 Sie 2014, 10:09

Alfy szkoda do tego Twojego tuningu, jakikolwiek on by nie był i szkoda jej upalać. Integra z kierownicą po "właściwej" stronie? Powodzenia, wszystko po azjatycko-brytyjskiemu :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14201
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

06 Sie 2014, 10:22

Na Mustanga musisz mieć budżet o jedno 0 na końcu więcej jeśli chcesz myśleć o tuningu.. :ok:
Zobacz na to.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jakie są rodzaje/style tuningu? - opisy
    W tym temacie przedstawiamy style i rodzaje tuningu. Jeżeli znacie jakiś rodzaj tuningu który nie został jeszcze opisany to zapraszam do dodania go poniżej wraz z opisem i jeżeli to możliwe zdjęciem samochodu który ...

06 Sie 2014, 12:32

Koniu napisał(a):jeśli chcesz myśleć o tuningu...

Nie obraź się :D ale to nie jest auto do tunningu tego typu wariatuncie są dla kolekcjonerów lub miłośników lini sierry a jedno co ich musi łączyć to wielka kieszeń i cierpliwość a i tak nawet osiągnięcie końca nie oznacza szczęśliwej jazdy.

toreto1 napisał(a):Honda integra type R 1.8 16V DOHC VTEC (B18C6) o mocy 190 KM Tylko szkoda że to przód napęd.


To ja już nie rozumiem nie interesuje Cię colt czt a wklejasz integre??? Co tam stuningujesz???
Colt po remapie ma 200km i 260Nm a po kilku detalach 220km i 300NM a po następnych kilku detalach dochodzisz do 270km i 300Nm wszystko prz masie 1000kg.

A żeby było jeszcze lepiej wklejasz alfę która po zwiększeniu doładowania rozpadnie się na czynniki pierwsze bo z serii nie ogarnia.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10982
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

06 Sie 2014, 23:25

Dziwnie kombinujesz, kup auto starsze i ostro się z nim zabaw, moje propozycje:

Civic V lub VI
dobre, ale nie chcesz byłoby BMW E30.
wojtek70
Nowicjusz
 
Posty: 37
Prawo jazdy: 16 02 1927
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: bugatti
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: MPV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1928

07 Sie 2014, 08:52

Saab 9-3. Silnik uturbiniony na dzień dobry, poza kasetą zapłonową praktycznie bezawaryjny i podatny na tuning. Konstrukcja dość nowoczesna,wysokie bezpieczeństwo, dobre zabezpieczenie antykorozyjne, ceny części nie jakieś zabójcze. Silnik 2.0 175 koni można spokojnie kręcić do... do dużych mocy :) Społeczność Saaba też bardzo aktywna, więc ewentualnych porad i pomysłów w sieci mnóstwo :)
Polecam :ok: :mrgreen:
166 2,4 JTDm - jest
156 19 JTD - była
306 1,4 - był
autoitalia
Aktywny
 
Posty: 296
Prawo jazdy: 11 03 2009
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Alfa Romeo 166
Silnik: 2,4 JTDm 175 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

07 Sie 2014, 09:16

Tak tak wiem że do mustanga nie mam co się nawet przymierzać bo mam za mały budżet ale mi chodziło że tylko ten mustang w wyżej podanych samochodów mi się podobał.

A z coltem dobra zrobie mu silnik i całą mechanikę ale nie chce mieć małego autka z malutką maseczką. Wole samochód typu Nissan Silvia. Gdyby nie było inaczej to już bym kupił :
VW lupo GTI

Albo bym zrobił sobie Clio też mi siedzi tam w miarę silnik 1.6 110KM i źle mi się jeździ bo jest małe. I chciałbym tył napęd ale ciężko trochę tu widzę wiec tak jak już zaproponowałem Hondę choć ma przód napęd.

Szybki widzisz te samochody mi się spodobały i chciałem usłyszeć wasze opinie na ten bo na pewno jakoś trochę lepiej się znacie od demnie w temacie samochodów do tuningu :)
toreto1
Nowicjusz
 
Posty: 19
Prawo jazdy: 10 07 2013
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Reno Clio
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

07 Sie 2014, 09:50

Jako że pewnie jesteśmy rówieśnikami pozwolę sobie nawiązać do Colta i Silvii :roll:
To zrozumiałe, że masz jakiś wymarzony model i wbrew opiniom i głosom rozsądku chcesz go koniecznie mieć właśnie teraz. Załóżmy, że spełnisz to marzenie w wieku załórzmy 20 lat. I co dalej? Co będzie po Silvii? Przecież marzenia już spełniłeś. Ja też, i pewnie każdy na tym forum, mam marzenia odnośnie fajnych aut czy moto ale mam całe życie na ich spełnienie. Po co spinać? Poza tym turbo w małym aucie (Colt) rwie asfalt a z mojego małego riserczu wynika, że autko można kupić w dobrej cenie. Najpierw kup sobie takiego piździka, podszkol się w tematach mechaniki i prowadzenia a jak Ci się znudzi, czy już wystarczająco go dłubniesz i stwierdzisz, że pora na nowy projekt to sprzedaj.
Dążymy do spełniania marzeń drobnymi kroczkami, będzie więcej funu :wink:
Chyba wrzucę to sobie w podpis :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14201
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

07 Sie 2014, 13:01

Kup Clio II wywal kanapę z tyłu i wsadź tam V6 :D
wojtek70
Nowicjusz
 
Posty: 37
Prawo jazdy: 16 02 1927
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: bugatti
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: MPV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1928

07 Sie 2014, 14:03

wojtek70 napisał(a):Re: Samochód do tuningu
wojtek70 » 43 minuty temu
Kup Clio II wywal kanapę z tyłu i wsadź tam V6


Ale ja już mam Clio 2 xD więc po co kupować 2 :p


Dobra jeśli chodzi o tego Mitsubishi Colt to co sądzicie o piątej generacji. I co jest lepsze Colt czy Lupo GTI ???
toreto1
Nowicjusz
 
Posty: 19
Prawo jazdy: 10 07 2013
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Reno Clio
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

07 Sie 2014, 14:08

Colt, masz szanse przeżyć i nie skrzypią plastiki jak w Lupo które jest klasy A, czyli tej samej co Fiat 126p i nadaje się tylko do miasta.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

07 Sie 2014, 14:11

Lepszy będzie Colt bo ma turbo co ułatwi tuning i coś sobą reprezentuje. Lupo to atrapa samochodu
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14201
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004