REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
dostałeśCypekr napisał(a):Liczyłem na jakieś merytoryczne opinie
to z czym się zgadzasz nie ma nic wspólnego z ekonomicznym uzasadnieniem i logicznym wykorzystaniem bazy.Cypekr napisał(a): a jedyną z jaką się zgadzam to że jest tam zbyt dużo okien,
raczej bym się martwił tym co zrobić w razie zbicia takiej szyby.Cypekr napisał(a):kwestia skroplin przy zaślepieniu niektórych.
na oko nie wytniesz, potrzebujesz pomiarów i szablonów (nigdy nie kończy się na jednym) już dodatkowy czas i koszta.Cypekr napisał(a):jak umiesz dociac płyty po jakimś łuku to żaden argument.
wiesz ile jest świateł w takim busie? drzwi, czujniki, elektryczne grzałki, pompy od drzwi, webasto i inne bulbulatory.Cypekr napisał(a):Dużo elektryki w takiej zabudowie- oświeć mnie do czego służy ten ogrom elektryki? Do tylnych świateł? Oświetlenia wnętrza?
więc po co takie auto? kupujesz coś gotowego na Westfalii lub maxi busa i masz problem zalatwiony, taniej szybciej i można korzystać z życiaCypekr napisał(a):To ma służyć do przemieszczania i spania, nikt nie siedzi w tym cały dzień bo niby po co?
Cypekr napisał(a):To ma służyć do przemieszczania i spania, nikt nie siedzi w tym cały dzień bo niby po co?
też nie tak bo aby tym jeździć w takiej postaci to musisz mieć Kategorię D i też nie możesz sobie od tak zdemontować jakiejs cześci siedzeń A kolejna sprawą jest to że nikt nie mógłby podróżować na takich siedziskach chociażby że względu na brak pasów.franccc napisał(a):to byś sobie z takiego autobusu wymontowal część siedzeń, wrzucił materac i sprawa byłaby załatwiona