REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kao napisał(a):Invi musisz pojąć że poza miescem w środku są też inne bardzo ważne aspekty które przekreślają kontener takie jak kategoria, wysokość i waga. Co z tego że zbudujesz super dużego kampera na bazie kontenera jak
A. przewyższysz 3.5t
B. płacisz więcej kasy na autostradach
C. Praktycznie nigdzie się nie zmieścisz na wysokość
D. Drastycznie wzrasta spalanie
i jako E można dać sporą listę malutkich minusików jak np brak okien
Nie sposób pominąć fakt że na oczy pewnie nie widziałeś konstrukcji takiego kontenera jak wrzuciłeś w ogłoszeniu.
wtedy ginie Ci wysokość poza tym ich cena jest dużo wyższa.Invi napisał(a):zresztą istnieją wersje niskopodwoziowe
Kao napisał(a):Przyjedz do Francji spróbuj znaleźć parking powyżej 2.5m aby się gdzieś przebiwakowac, powodzenia, zostają Ci tylko wyznaczone parkingi dla dużych kamperow.
lomakopakula napisał(a):Zabudowa odpada - podstawa to posiadanie przejscia do kabiny w dowolnej chwili.
lomakopakula napisał(a):W kamperze planujemy zamieszkac na stałe w 2 osoby plus pies dlatego szukamy największej opcji.
lomakopakula napisał(a):Teraz pytanie do Was - czy z funduszem na samochód 30-35 k warto pakować się w nowszą pakę w okolicach 2010, czy może warto rozważyć kupno starszej wersji Sprintera z rocznika około 2005 w dobrym stanie? Jakie macie doświadczenia ze sprinterami?