12 Paź 2015, 23:10
Zacząłem zastanawiać się nad BMW i Mercedesami ? Na co mógłbym zwrócić uwagę w tym budżecie ? oczywiście pod gaz. I pytanie jeszcze jak się ma serwis tych samochodów w porównaniu np. do Accorda czy Volvo v40 ?
+ co myślicie ?
[link do oferty na Olx wygasł]
+ opis od właściciela z forum vw.
"Wszystkie krańcówki działają, zapalają i gaszą światło w kabinie i podświetlanie podłoża.
Centralny działa bez zarzutu, ostatnio tylko dioda od alarmu ta w drzwiach raz świeci a raz nie, trzeba zdjąć boczek i rozłączyć i złączyć kostkę, już to raz robiłem ze trzy lata temu.
Turbina w bardzo dobrym stanie, na pewno była wymieniana.
Blacha w miarę normalna, jest kilka wgnieceń i dołków i rys naokoło, niezbyt rzucających się w oczy. Rysy pozaprawiałem oryginalnym lakierem, są mało widoczne.
Odnośnie korozji, to są purchle na prawym błotniku na dole przy chlapaczu i dwa malutkie na tylnej klapie prawie niewidoczne, oraz jeden na rogu maski nad prawą lampą. Lakierowana była tylna klapa, co jest standardem w Passacie bo z całego nadwozia tylko klapy nie są ocynkowane. Lakierowane były drzwi od strony kierowcy, bo były wymieniane.
Czy jest coś do zrobienia, na pewno nie silnik, nie turbina, nie skrzynia, nie zawieszenie, bo wahacze wymieniałem sam, wszystkie są z logo Audi, w idealnym stanie. Łączniki założyłem nie te zwykłe przelotowe, tylko takie z końcówkami jak sworzeń wahacza, specjalne żeby nie skrzypiały, też oryginał Audi. Na tą chwilę nie wiem co może być do zrobienia, może wymiana paska rozrządu za jakiś czas żeby niepotrzebnie nie ryzykować. Aha, no i trzeba by rozebrać i przesmarować silniczek tylnej wycieraczki, bo stanęła."