Co do mazdy3 to moge sie wypowiedziec z tego co poczytalem a poczytalem sporo. Równiez jestem na kupnie auta (nowego) sedanka kompaktowego (tyle ze nie pod gaz). Silniki w nowych mazdach sa rzeczywiscie rewelacyjne , żaden downsizing, spalanie niskie, zbiera sie niezaleznie od obrotów, jest lekka, z tylu zawieszenie wielowahaczowe. I wszystko byloby cacy gdyby nie:
1) niepewnosc co do rudej. Podobno poprawili to w nowych modelach i, cytuje odpowiedz maila od mazdy,
Elementy konstrukcyjne i blachy nadwozia narażone na czynniki zewnętrzne (woda, piasek, sól) wykonane są ze stali o składzie
zapewniającym zwiększoną odporność na korozję oraz dodatkowo pokryte warstwą zabezpieczającą na bazie związków żywic " Ponadto chyba jest podójny ocynk a samochody na rynek skandynawski (do którego japonce zaliczaja Polske) są dodatkowo w Antwerpii konserwowane. Jak jest naprawdę nie wiadomo bo autka sa za młode.
2) nowa mazda 3 jest hiper głośna i to juz od predkosci ponizej ~100km/h. Szum jest podobno nie do zniesienia, nie da sie rozmawiać z osoba siedzącą z tylu. Wine za taki obrót spraw ponosi uszczelka przy szybach drzwiowych oraz brak jakiegokolwiek wyciszenia nadkoli które sa wykonane z tworzywa i nie sa częścią karoserii. Ponadto kazdy kamyczek ktory obije sie o podwozie jest mega slyszalny. Silnik jest dobrze wytlumiony ale relelacji nie ma. Na potwierdzenie filmik.
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
3) praktycznie żadna widoczność do tylu (bez kamery nie ma co kupowac). Sprawę załatwiają podobno większe lusterka boczne. Aha co smieszniejszcze, DO PRZODU równiez widocznosc jest ograniczona bo auto ma dlugi zwis z racji umiejscowienia silnika.
Mieszkam w Krakowie a kurcze jeszcze nie widzialem tej mazdy, jakos nie jest popularna a co jakis test czytam to wygrywa.
Mysle jeszcze o Civic (ojciec ma, dobrze jezdzi), Corolla i Elantra.