Samochód LPG 20000

23 Gru 2018, 12:12

Pionek napisał(a):Volvo S40 - Focus z 98 itd.


Ciekawe masz informacje. V50/S40 to to samo co focus ale 2

Pionek napisał(a):Ponadto zamiast Superba wybrałbym Audi A4 B6 1,8T może nawet wersje "BEX" złapiesz 190 koni.


tylko a4b6 to technicznie prawie to samo co b5 czyli 94/95
Do tego ceny z kosmosu i masa śmieci na rynku

Pionek napisał(a):Tak na prawdę Octavia II na płycie Golfa V to nowocześniejsze auto niż Superb


chyba bym dyskutował. nowsze nie znaczy bardziej zaawansowane technicznie. octavia jest prosta jak cep

Pawel090 napisał(a):Nie sądziłem , że można na bezpośrednim wtrysku instalację gazową założyć. W moim budżecie jakąś ciekawą Octavię II dałoby radę kupić?


Można tylko średni ma to sens biorąc pod uwagę, że te silniki są śmieciowe już na benzynie
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

23 Gru 2018, 12:54

A w dieslu znalazłoby się coś ciekawego ? Tylko prócz 1.9tdi 105km bo trochę słaby a ja chcę mocniejszy, natomiast 2.0tdi mają problem z pompowytryskami tylko nie wiem które wersje :wink:
Pawel090
Nowicjusz
 
Posty: 20
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

23 Gru 2018, 13:05

Najmniej najgorszy byłby 2.0 na CR, od 2008 były wkładane bodajże ale nie wiem jak to cenowo wygląda
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

23 Gru 2018, 13:24

Czyli rozumie ,że najmniej gorszy to nie za dobry :no:
Pawel090
Nowicjusz
 
Posty: 20
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

23 Gru 2018, 14:52

2.0 TDI CR pojawił sie w Octavii II dopiero w marcu 2010 (wersja 140KM). Pompowtryski były robione równolegle z CR do maja 2010.

Pod względem kosztów utrzymania to najtaniej wyszłoby coś pokroju Vectra C/Astra H 1.8.
Jeśli celujesz w coś wygodnego w trasie to może Peugeot 407 2.0? Wielowahacz z przodu kosztuje podobnie jak w Audi A4B6, ale w trasie tak szybko się nie wytłucze. Silnik 2.0 jest dość oszczędny, 200Nm w wolnossącym silniku to niezły wynik.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

23 Gru 2018, 17:39

Vectra C kusi ładnym wyglądem nawet z tego co wiem ma dość udane silniki 2.0t ale jakoś zrażony jestem do Opli :/
407 fajna, tylko jak w tym przypadku współpraca z LPG i elektronika bo właśnie z tego co zdążyłem się zorientować w Francuzach lubi szwankować ?
Pawel090
Nowicjusz
 
Posty: 20
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

23 Gru 2018, 18:06

Ileż tam masz tej "elektoniki" w 407 no nie przesadzajmy, tyle samo co i w innych autach, kosmicznej technologii tam nie ma, natomiast Wygoda w 407 :naughty:
W dziale Sprzedam mam pewniaka jeżeli chodzi o 407...z tym że 1.8-125KM, jeżeli chcesz możesz sobie obejrzeć.

Silniki 1.8/2.0 do LPG jak najbardziej
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

24 Gru 2018, 09:46

andrewb25 napisał(a):Ileż tam masz tej "elektoniki" w 407 no nie przesadzajmy, tyle samo co i w innych autach,
ale to nie jest ważne ile jej jest tylko jak jest wykonana.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

24 Gru 2018, 13:19

Tak poczytałem o 407 i dopiero wersje po lifcie mają mniej wadliwa elektronikę do
tego dochodzić to , że egzemplarz taki z gazem bardzo ciężko znaleźć. :?
Właśnie miałem to samo myśli co napisał Kao :roll:
A gdybym zwiększył budżet do 25tys to coś ciekawego by się znalazło patrząc pod kątem moich wymagań? :wink:
Nawet ostatecznie może być w dieslu.
Najważniejsze jest do mnie abym co chwilę nie musiał przybijać piątek z mechanikami. :mrgreen:
Pawel090
Nowicjusz
 
Posty: 20
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

24 Gru 2018, 14:12

Obawiam się, że skoro 407 ma "wadliwą" elektronikę to nic nie kupisz. Każde auto ma wady (oprócz seata leona :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) i musisz się z tym pogodzić. Jakoś takich 407 na ulicach jest masa a widziałeś jakiegoś na lawecie albo holu?
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

24 Gru 2018, 14:41

Jak jeździsz tyle po autostradach to możesz brać diesla - w 407-ce jest udany 2.0 HDI, który ma sensowne ceny części (z tego co pamiętam sprzęgło z dwumasą w ASO kosztuje 1500zł). Średnie spalanie - 6-7 litrów.

Tu jest nawet salon PL z przebiegiem poniżej 100 tys. km (!!!):
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

24 Gru 2018, 14:45

Octavie bym totalnie odpuścił, widziałem roczniki 2010 które już zaczęły rdzewieć - porażka.
Vogue
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 177
Prawo jazdy: 14 04 2012
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Lexus GS 300
Silnik: 3.0 V6 249KM
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

24 Gru 2018, 15:06

Pawel090 napisał(a):że egzemplarz taki z gazem bardzo ciężko znaleźć. :?

To nie szukaj z gazem, bo nikt Ci dobrego z LPG nie sprzeda, a tylko wyeksploatowaną instalację, tylko kup bez i sobie go zamontuj NOWY.
Tak się robi. A przynajmniej ja tak robię i nie mam problemów z LPG, zakładam taką jaką ja chcę i gdzie chcę i mam gwarancję, i kilka lat na pewno posłuży
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

24 Gru 2018, 17:01

Po waszych postach zdecydowałem się na 407 za co wam bardzo dziękuję, przy kupnie będę brać pod uwagę 2.0 benzynę oraz 2.0 HDI. :yes:
Invi masz racje z tym ,że każde auto ma wady i jednak jak tak bardziej się zagłębiłem w temat 407 to te wady są do zaakceptowania bo jednak tylko z tych droższych to pompa wspomagania ,a reszta to tanie w naprawie. :naughty:
Teraz mam odnośnie pytanie tej pompy wspomagania ,czy warto kupić używaną ,czy regenerować ,wole od razu wiedzieć na przyszłość? Kolejne pytanie ,czy idzie to sprawdzić jak się kończy ta pompa? Czy jeszcze coś jest droższego w serwisie tej 407, bo być może takiej informacji nie znalazłem w Internecie?
Jeżeli chodzi o jednostkę 2.0 HDI to prócz dwumasy i turbiny z droższych części do serwisu nic się nie znajdzie?
Na co najbardziej zwrócić szczególną uwagę przy kupnie tego samochodu? :D
Ossy dziękuję za propozycję ale ja dopiero tak planuję kupno na Luty ,nie spieszy mi się chcę na spokojnie auto kupić i najlepiej aby było to auto w sedanie bo najładniej wygląda. :oops:
andrewb25 dobry pomysł a tak spytam jaki koszt takiej dobrej instalacji gazowej jest do tego auta? :piwo:

Wesołych Świąt wszystkim co pomogli mi w wyborze auta :happy:
Pawel090
Nowicjusz
 
Posty: 20
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

24 Gru 2018, 18:18

Dla jednego nie działające szyby czy lusterka, swiatla itp czy swiecace sie losowo kontrolki na desce to pikuś nie wpływający na ogolna ocene jakosci auta ale trzeba miec swiadomosc ze elektronika we francuzach jest znacznie gorsza niz u konkurencji i mnie osobiście takie usterki doprowadzily by do kur...y
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1478
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna