Samochód LPG 20000

25 Gru 2018, 10:03

Najdroższe z 407 jest zawieszenie więc zwróć na to szczególna uwagę, przy jednostkach dieslowych uwaga na DPFa co do pompy wspomagania jest to typowy problem wiec nie ryzykowalbym kupna używanej.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

25 Gru 2018, 11:23

Superb ma to do siebie, że ma dużo miejsca w środku i jak na 1.8 silnik nie takie złe osiągi bo 9,5s do 100km/h.
Wizard932
Nowicjusz
 
Posty: 29

25 Gru 2018, 12:16

Pawel090 napisał(a):andrewb25 dobry pomysł a tak spytam jaki koszt takiej dobrej instalacji gazowej jest do tego auta? :piwo:

Do 4 cylindrowego na wielopuntowym wtrysku sekwencyjna instalacja
koszt około 2500zł-3000zł. Przykładowo
Np. http://www.lpg-brc.pl/index.php/33-cena-32
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

25 Gru 2018, 13:21

Raziel11 niby tak , ale w tej kwocie co dysponuje i przy tych moich wymaganiach ciężko znaleźć lepsza propozycje ,bo jeżeli szukał bym mniejszego auta wtedy mały problem.

Przeliczyłem koszty i chyba jednak bardziej warto będzie kupić 2.0 benzynę założę sobię gaz i będę dużo taniej jeździć bez martwienia się o to czy popsuje mi się dwumasa,DPF albo turbina.
Kao zawieszenie jedynie można sprawdzić na stacji diagnostycznej? :roll:
Często trzeba często coś w nim robić?

andrewb25 Czyli instalacja nie taka droga jak mi się wydawała bo w sumie BRC to już dobra firma.
Warto pomyśleć nad egzemplarzem z zagranicy?
Pawel090
Nowicjusz
 
Posty: 20
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

25 Gru 2018, 14:12

Masz w naszych ogł.407 od forumowicza, kontaktuj się i działaj. Z beną i lpg dobry pomysł.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

25 Gru 2018, 18:23

407 forumowicza fajne ,ale ja chcę 2.0 :) a tak mnie zastanawia czemu według testów awaryjnosci 407 ten samochód zajął przedostatnie miejsce, a jak czytam opinie to nie są złe ?
Pawel090
Nowicjusz
 
Posty: 20
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    BMW i8 hybrid - 4,4 sek., 326 KM
    To czteromiejscowe coupe zwraca na siebie uwagę unikalnym stylem, który - pomimo iż prototyp pokazano w 2009 roku – ani trochę się nie zestarzał. Niezmiennie przyciąga spojrzenia odważnie nakreślonymi, fantazyjnymi, ...

25 Gru 2018, 20:15

Pawel090 napisał(a):czemu według testów awaryjnosci 407 ten samochód zajął przedostatnie miejsce
powiedz tylko jeszcze kto w czołówce i kto przeprowadził te "testy", bo jeśli nazwa zaczyna się na A a kończy na DAC to nic dziwnego :ok:
Inna sprawa, że takie rankingi są o kant kuli potłuc - spalona żarówka jest równorzędna obróconej panewce czy padniętej automatycznej skrzyni biegów
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

26 Gru 2018, 14:07

Mike Hahaha zgadleś chodzi właśnie tą firmę :mrgreen:
Jeżeli są robione w ten sposób te rankingi to się nie dziwię czemu później dobre auto zajmuje dalekie miejsce. :/
Pawel090
Nowicjusz
 
Posty: 20
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

26 Gru 2018, 15:17

Mój brat jezdzi 407 kombi 2.0 HDI od 2,5 roku, zrobił 70 tyś km. Przebieg ma coś pod 300 tyś w tym momencie, ale czy jest realny pewności nie ma. Auto w trasie nigdy go nie zawiodło, nie miał też jakiś nieprzewidzianych awarii. Uwagę zwróć na zawieszenie jak ktoś już wyżej napisał, wyświetlacze klimy i radia lubią też szwankowac. Poza tym to wygodne auto, tylko jest ciężkie. 2.0 hdi pali prawie 8l przy 140 km/h. Kolega miał też 407 z 2.0 LPG, paliło ok 12-13 litrów lpg.
Faber
Aktywny
 
Posty: 262
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 18 03 2010
Auto: Mazda 6 / Laguna II
Silnik: 2.0 / 2.0T
Paliwo: Benzyna + LPG

26 Gru 2018, 20:37

Pawel090 napisał(a):Kao zawieszenie jedynie można sprawdzić na stacji diagnostycznej?
Często trzeba często coś w nim robić?
najwięcej zobaczysz na "szarpakach" i na nierownosciach, moze nie tyle często co zawias jest dość drogi do tego auta ze skoplikowanymi rozwiazaniami, najszybciej cierpią łączniki stabilizatora i swożnie.
Dodam jeszcze ciekawostkę na temat elektryki, nie wolno zmieniać żadnych żarówek na diodowe czy ledowe jak i pseudo xenony bo od tego szybciej siada moduł BSI. Na pojedyncze usterki elektryczne pomaga ponowna instalacja programu w komputerze.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Gru 2018, 21:33

Pawel090 napisał(a):407 forumowicza fajne ,ale ja chcę 2.0 :) a tak mnie zastanawia czemu według testów awaryjnosci 407 ten samochód zajął przedostatnie miejsce, a jak czytam opinie to nie są złe ?


Ja oczywiście w żaden sposób absolutnie nie namawiam, chociaż w moim egzemp. jest porobione praktycznie wszystko (rozrząd, serwis olejowy, nowe tarcze i klocki przód+ tył) nie zależy mi też na szybkiej sprzedaży, ale te silniki to patrząc na osiągi i parametry to jeden pies, różnica sekundy do setki to nic, z resztą te 2.0 zobacz gdzie tą max moc ma przy 6000 tys/obr, więc i tak się nie jeździ. Zdrowe 1.8 też będzie OK. No ale nie namawiam. :mrgreen:

1.8 16V (125 KM), 170 Nm/3750 obr/min, 0-100 km/h w 10,3 sekundy, V-max 208 km/h, średnie spalanie 7,7 litra/100 km

2.0 16V (136 KM), 190 Nm/6000 obr/min, 0-100 km/h w 9,2 sekundy, V-max 212 km/h, średnie spalanie 8,1 litra/100 km
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

11 Sty 2019, 09:46

Cześć po dłuższej przerwie chciałem odświeżyć temat.
Andrewb25 chcę poszukać czegoś bliżej w mojej okolicy :)
W mojej okolicy trafiłem na ciekawe Audi wklejam link niżej.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Co sądzicie o niej?
Nie ukrywam bardzo mi się spodobała.
A to Peugeoty
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Pawel090
Nowicjusz
 
Posty: 20
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

11 Sty 2019, 10:43

Audi widać ze juz ślady zużycia i przygody ale fajna moc i LPG wiec duży plus.

Peugeot za 16,5 typowy kibel z Francji widać w dupe ładowany bo spasowanie elementów tragedia (typowa francuska fuszera)
drugi z Niemiec typowa igła od handlarza, kolorowy jak turecki dywan
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

11 Sty 2019, 11:09

W przypadku Audi tylko bym się obawiał tego jak ta moc została podniesiona, bo nieumiejętny chiptuning plus źle wyregulowana instalacja LPG to najszybsza droga do zarżnięcia silnika.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

11 Sty 2019, 11:52

A z której strony przygody? Będę zawsze miał argument za obniżeniem ceny. To jak sprawdzić czy dobrze jest ten gaz i chip założony?
Typowa igła od handlarza co kryje się pod tym pojęciem, rozumie że lipa?.
Pawel090
Nowicjusz
 
Posty: 20
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Honda Accord VII
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna