Samochód maks. 6 tyś, Kraków

27 Cze 2015, 14:34

Witam wszystkich forumowiczów.
Powoli przymierzam się do kupna pierwszego samochodu. Forum przeglądam od dawna, jednak dopiero teraz czas pozwoli mi na konkretne poszukiwania samochodu, dlatego zdecydowałem się założyć ten temat.

Samochód potrzebny mi jest przede wszystkim do jazdy po mieście(+/- 20 km dziennie) Sporadycznie, tj. 1 na miesiąc lub dwa trasa ok. 300 km.

Mimo, że prawo jazdy posiadam już od kilku lat jestem laikiem jeżeli chodzi o motoryzację. Dlatego potrzebuje w tej kwestii pomocy.

Szukam samochodu w miarę oszczędnego i w miarę komfortowego. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że budżet ok. 6 tyś.(choć do 5 tys. byłby idealnie) nie pozwala na szaleństwo. Wysokość kwoty jaką mogę przeznaczyć na autko wynika stąd, że będzie to mój pierwszy własny samochód, a i upłynęło niemało czasu odkąd zasiadałem za kółkiem, więc nie chciałbym martwić się o ewentualne uszkodzenia przeze mnie spowodowane, a kwota ta pozwala chyba już na kupno zadbanego, choć starszego samochodu.

Jak wskazuje temat wątku poszukuję auta z Krakowa, ewentualnie okolic. Prosiłbym o wypowiedzenie się na początek odnośnie egzemplarzy, które wydają mi się warte uwagi, choć może być to tylko złudne wrażenie nieznającego się na samochodach gościa.

[link do oferty na Allegro wygasł]
Bardzo często na forum polecacie ten samochód. Wydaję się zadbanym egzemplarzem, sprowadzony w 2008 roku

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Tutaj fiacik. Zupełnie nie wiem co o nim sądzić bo jedni chwalą inni przeklinają tą markę

Kolejny samochód często polecany na forum czyli Megane I
[link do oferty na Olx wygasł]

Honda Civic:
[link do Gumtree wygasł]

i jeszcze coś bardziej egzotycznego:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Z góry bardzo dziękuję za pomoc i wypowiedzenie się w tym temacie oraz za wszelkie podsunięte propozycje
koklusz
Nowicjusz

Auto: Nie mam

28 Cze 2015, 16:01

Pojawiła się kolejna oferta Meganki z Krakowa: