REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
noisy napisał(a):Wszystkie silniki są dobre i mało kłopotliwe. Zdecydowanie warty uwagi i dołożenia kaski jest 2.4 i-vtec 190KM R4. Rewelacyjny silnik. Mało awaryjny i trwały do tego żwawy. Zakładasz lpg i jezdzisz.
Automatów też nie ma co się bac choć więcej będzie w manualu.
Ludwa10 napisał(a):Do 20k z pakietem startowym naprawdę ciężko będzie o dobrego Accorda 2.4 nawet w nadwoziu kombi,wiec celuj raczej w 2.0
Ossy napisał(a):Pierwsze auto o jakim pomyślałem to właśnie była Laguna II FL. Z tym budżetem szukałbym silnika 2.0T, którego ewentualnie można zagazować. Pali prawie tyle samo co wolnossący 2.0.
noisy napisał(a):Najlepiej w lato bo najmniejszy ruch i mozna więcej urwać.
Ja mam prosta zasadę i się jej trzymam od lat i nie zamierzam poprzestać.
Jak dla mnie Renówek mogło by nie być trzymam się z dala od tego.
Ossy napisał(a):Większość problemów z elektroniką jest irytująca, ale nie unieruchamia auta. Z niedziałającą szybą pojedziesz na wakacje. Wymień baterie w karcie-pilocie, uważaj na cewki zapłonowe i przepustnicę i będzie ok.
noisy napisał(a):Zależy ile potrzebujesz miejsca. Na dłuzszy okres ja bym brał większe auto.
Silnik 1.8 jaki masz w Oplu jest trwały, ale w Vectrze nie licz na osiągi.
Z Oplem masz też ten plus, ze blacha jest dobra. Zawias trwały i ogólnie auta mało awaryjne, tanie w serwisie.
LPG do 1.8 założy każdy instalator z minimalną ilością oliwy w głowie