Samochód na autostradę.

22 Sty 2013, 18:48

Witam, jestem studentem i mniej więcej co tydzień/dwa jadę autostradami do domu (Kraków->zjazd w Świerklanach, jakieś 130 km). Posiada Mazdę 323f BA 1.5 88KM jednak o ile na zwykłą jazdę wystarcza, to na autostradzie jest już trochę głośna i trochę za mała jak na 5 osób + bagaż. Dlatego zastanawiam się nad zmianą auta.

Budżet:10 000-15 000, wolałbym jednak się trzymać bliżej dolnej granicy

Moje oczekiwania:
-silnik do 2 litrów (OC)
-raczej benzyna+LPG, chyba, że mnie przekonacie do dobrego, niezajechanego diesla
-mało awaryjny
-dobrze wyciszony (WAŻNE)
-spalanie jak najmniejsze przy 140km/h (wiem, że nie jest wtedy małe, chodzi mi o silnik, który będzie w miarę mało jak na tę prędkość spalał
-w miarę pojemny (raczej segment D, ewentualnie pojemny C)
-nie chcę kombi

Moje typy:

-Alfa Romeo 156 (po lifcie)
-Alfa Romeo 166 (po lifcie)
-BMW E46
-Audi A4 B5

Z góry dziękuję za pomoc.;
apocaer
Nowicjusz

Auto: Alfa 156 SW/ Citroen C5 Tourer
Silnik: 2,4 jtd / 2.0 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
1

22 Sty 2013, 19:07

Twoje typy są ok ale gdy trzymamy się granicy 15k wzwyż do tego są drogie w utzymaniu a jak sam wspomniałeś jesteś studentem :) W a4 w 5 osób jest strasznie ciasno :P

Polecam:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Allegro wygasł]

Co do beemy:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

hehe
a5f5c1
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
0

22 Sty 2013, 19:28

Dzięki za propozycję.

Toledo mi się spodobało, lecz poczytałem opinie ludzi, że jest strasznie słabo wyciszone, a tego właśnie nie chcę. No i preferowałbym raczej silnik o większej mocy.

Cordoba odpada (bo II generacji raczej w tej cenie nie znajdę)

Skoda również.

Astrą jeździłem parę razy - jakość wykonania i komfort w porównaniu ze zwykłą Vectrą B pozostawia wiele do życzenia.