Honda accord VI generacji na autostrady to coś pięknego, wiem z własnego doświadczenia. Ale zawsze jest jakieś ale;) auto w porównaniu do civica jest dużo wygodniejsze, ma dużo miejsca z przodu jaki z tyłu, bagażnik ponad 400l i wszystko super, ale Vtec daje kopa od 4tyś obrotów a na piątym biegu przy takiej prędkości obrotowej licznik pokazuje 135km/h. Osobiście ciężko mi cisnąć na autostradzie bez V-teca a wtedy silnik może palić znikome ilości oleju, to wynika z konstrukcji silnika, ponieważ zawory otwierają się na dłużej. Jeżdżąc bez używania zmiennych faz silnik oleju nie pobiera, a przy ciągłym używaniu trzeba od czasu do czasu sprawdzić stan oleju. Na razie raz dolewałem, ale chyba niepotrzebnie ponieważ auto krzywo stało;) Ostatnio jadąc z Krakowa do Tarnowa z prędkością 150, czasem i 180 nie zauważyłem zużycia oleju. Ogólnie autko bardzo polecam. Silnik 1.8 136KM dobrze współgra z sekwencyjną instalacją LPG. Trzeba tylko regulować zawory, wymieniać na czas olej, kable i świece. Ja tak robię i już kolejna honda z gazem odwdzięcza mi się bezawaryjną jazdą. Nie wiem jaki komputer jest przy moim silniku, ale wiem, że w civicu z silnikiem D16Z6 da się ustawić wyżej Vteca. Na autostrady byłoby to lepsze moim zdaniem, ale za to przy wyprzedzaniu na zwykłych drogach kop od v-teca przy 4000rpm jest bardzo przydatny, no i do tego ten dźwięk, który zawsze cieszy
A i co do spalania to jak do Krakowa jechałem w pierwszą stronę bocznymi drogami i w międzyczasie dość często wyprzedzałem a w drugą stronę właśnie jechałem autostradą do Tarnowa z prędkościami, o których wspominałem to spalanie wyszło mi 10l LPG na 100km. Przy zakupie tego auta warto zaglądnąć pod uszczelki drzwi. Warto też zwrócić uwagę na to jaki gaz jest założony. Swoją kupiłem z gazem, który nadawałby się najwyżej do poloneza i przeróbka na sekwencję kosztowała 1500zł. Dodam też, że lepiej kupić hatchbacka niż sedana, łatwiej wrzucić bagaże a do tego na tylnej szybie jest wycieraczka, niby głupota, ale przydatna