Passeran napisał(a):Generalnie z Forda jestem w stu procentach zadowolony, ale jednak koszty osprzętu diesla trochę mnie przerażają. Oraz widmo regeneracji układu CR ze względu na wadliwa pompę.
Ale co, psuje się, czy boisz się że się zepsuje?
Bo jak masz sprawne auto i chcesz kupić kolejne za 10-12k (a w takim budżecie nie kupisz w pełni sprawnego egzemplarza bez wkładu) to nie wiem czy to dobry kierunek. Wolałbym chyba zadbać o to co mam, nawet wymienić pompę za wczasu, lać dobre paliwo i jeździć. Kupisz coś innego, dołożysz LPG (dodatkowy koszt), może coś trzeba będzie naprawić, a może opony itp - przelicz czy Ci się to kalkuluje.
Tak czy inaczej z Twoich typów szedłbym w S60 (S40 to segment niżej od tego co masz).
Accord też spoko, ale nie wiem jak z budżetem.
IS200 to pomyłka na autostrady, przy 140 km/h masz 4000 obrotów.
Resztę typów pomijam, stare Francuzy to na pewno nie kierunek "oszczędność", Saab tym bardziej.
No i nie wiem, czy T5 to też dobry kierunek xD Uciekasz od diesla który działa w stare turboloty... Zastanów się.