Samochód na B1? Przeróbka?

18 Paź 2010, 18:43

barol91 napisał(a):A że tak spytam czy każde auto na B1 jest bezpieczne?Bo moim zdaniem nie i wogóle większość aut na B1 wcale nie waży te 550kg,ma to tylko wpisane w papierach.A i takie Coure z tego co wiem to waży ok 700kg albo troche więcej i powiedzcie mi co z niego trzeba by bylo wyrzucić żeby miał te 550kg,bo dla mnie to już jest trumna na kołach po odchudzeniu.Jedyna i najlepsza opcja no i łatwa do przerobienia na B1 to jest nasz polski maluch.

Wydaje mi się, że nie do końca. Nie zamierzam tym szaleć czy wykraczać po za ograniczenia na publicznych drogach, więc prawdopodobieństwa wypadku nie jest zbyt duże. Co proponujecie, aby zwiększyć bezpieczeństwo ? Tylko nie piszcie, że czekać do 18 na prawo jazdy "B". Znalazłem taką firmę, która zajmuje się wykonywaniem klatek: http://www.ireco.com.pl/index.php Wcześniej ktoś pisał, że jak wsadzę klatkę to przekroczę dopuszczalną masę 550kg. A jeśli wybebeszę cały środek ?

[ Dodano: 18 Październik 2010, 20:05 ]
Dowiedziałem się, że taka klatka firmy Ireco waży ok. 42 KG. Więc myślę, że dało by radę jakoś to zrobić, żeby było ok z wagą. wywalić maty wygłuszające, kanapę, dywany itd. CO o tym sądzicie ?
power9111
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Tychy

18 Paź 2010, 19:19

Wrzuć jakieś kubły,zazwyczaj są lżejsze od seryjnych foteli,wywal wszystkie wygłuszenia,tylną kanape,wrzuć jakieś lekkie felgi,no i jeśli sie da to tylna klapa i przednia maska z włókna szklanego.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

18 Paź 2010, 19:22

barol91 napisał(a):Wrzuć jakieś kubły,zazwyczaj są lżejsze od seryjnych foteli,wywal wszystkie wygłuszenia,tylną kanape,wrzuć jakieś lekkie felgi,no i jeśli sie da to tylna klapa i przednia maska z włókna szklanego.

wstępnie mam takie wybrane
http://www.rallyshop.pl/index.php?p168, ... f104-speed
+ do tego szyny, tylko nie wiem czy będą pasować:
http://www.rallyshop.pl/index.php?p2836 ... otela-mini

A co do felg to nie mam pomysłu. może jakieś porady. Można by wstępnie policzyć ile auto będzie ważyć to tych przeróbkach co podałeś. Tyle jeszcze waga felg +maska i klapa bagażnika.
Dzięki za odpowiedź.
power9111
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Tychy

18 Paź 2010, 19:35

Zależy też czy chcesz przerabiać tego Mini czy jakieś inne auto.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

18 Paź 2010, 19:36

barol91 napisał(a):Zależy też czy chcesz przerabiać tego Mini czy jakieś inne auto.

Najprawdopodobniej kupię takiego jak na aukcji kilka postów wcześniej. Rocznik: 71.
power9111
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Tychy

18 Paź 2010, 20:06

Żal coś zmieniać w tak pięknym i kultowym aucie jakim jest Mini. Niech ręka uschnie temu kto mu fotele na jakieś badziewne kubły zmieni i wyrzuci wnętrzności. Nie kombinuj tylko znajdź firmę, która odchudza auta, pogadaj, daj w łapę ile trzeba i będziesz miał kwit z magicznymi 550kg. Samochód nie ucierpi na bezpieczeństwie, nie poniesiesz dużych kosztów. Ludzie nie kombinujcie!
"Nie wiem co się tak uparłeś na to V6 skoro byle Opel, czy Ford to ma..."
Kierunkowskaz
Zaawansowany
 
Posty: 987
Miejscowość: Warszawa (WI)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Patrz na drogę podczas jazdy
    Polskie prawo zabrania kierowcom korzystania z telefonów komórkowych w czasie jazdy, jeśli urządzenie jest trzymane w ręce. Wiele osób ignoruje jednak ten przepis. Obecnie już nie tylko dzwonią i piszą ...
    "Yellow boxy" na drogach - co to takiego?
    W Szczecinie pojawiły się tzw. "Yellow boxy" mają one na celu poprawę przepustowości ruchu w godzinach szczytu. U nas projekt pilotażowy ma pokazać czy takie rozwiązanie sprawdza się. Jeżeli okaże się że tak, a ...

18 Paź 2010, 20:07

Malucha nie da się bezpiecznie przerobić. Cytuję z Koryckiego strony:

Maluch - waży 600 kg i trzeba zdjąć "tylko" 55 kg. Ale co wyrzucić z samochodu który i tak już prawie nic nie ma? 9 kg waży kompletne tylne siedzenie.... i co dalej?
Było: '02 Laguna IIphI 2.2dCi, '99 Astra F 1.6 8V, '05 Vel Satis 2.0T, '02 Laguna IIphI V6 24V, '06 Laguna IIphII 2.0dCi
Jest: '06 Vel Satis 2.0T, '06 Laguna 2.0dCi 173KM GT
Roadkiller
Aktywny
 
Posty: 436
Zdjęcia: 4
Miejscowość: GCH
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Laguna IIphII
Silnik: 2.0dCi 173KM GT
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

18 Paź 2010, 20:10

Kierunkowskaz napisał(a):Żal coś zmieniać w tak pięknym i kultowym aucie jakim jest Mini. Niech ręka uschnie temu kto mu fotele na jakieś badziewne kubły zmieni i wyrzuci wnętrzności. Nie kombinuj tylko znajdź firmę, która odchudza auta, pogadaj, daj w łapę ile trzeba i będziesz miał kwit z magicznymi 550kg. Samochód nie ucierpi na bezpieczeństwie, nie poniesiesz dużych kosztów. Ludzie nie kombinujcie!


Nie każdy może po prostu dać w łapę... Szukam uczciwych rozwiązań... A sam w sobie mini nie jest bezpieczny. Zastanów się może ? Szukałem takiej firmy która przerobiłaby mini na B1 od paru miesięcy i dalej nie znalazłem. Może mnie oświecisz ? Z góry dzięki za informacje


Zawsze można wrzucić takie fotele http://www.rallyshop.pl/index.php?p1443 ... 00-america :mrgreen: :mrgreen:
power9111
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Tychy

18 Paź 2010, 20:25

Mój syn uparł się że kupuje A1 na b1 i zaczyna zbierać.
Sprzedam Audi A6, 03', 2.5 TDI, Prywatnie, Od 4 lat w PL.
Bart258
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 223
Miejscowość: okolice Krakowa

18 Paź 2010, 20:32

Bart258 napisał(a):Mój syn uparł się że kupuje A1 na b1 i zaczyna zbierać.

Ja jestem w trakcie kursu na B1, fajna sprawa. :wink:
power9111
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Tychy

18 Paź 2010, 20:39

Autko fajne. Ale najpierw musi na to zarobić/uzbirerać. Bo oburzył się, że co najwyżej kupie mu 5 letniego smarta.
Sprzedam Audi A6, 03', 2.5 TDI, Prywatnie, Od 4 lat w PL.
Bart258
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 223
Miejscowość: okolice Krakowa

18 Paź 2010, 20:43

Bart258 napisał(a):Autko fajne. Ale najpierw musi na to zarobić/uzbirerać. Bo oburzył się, że co najwyżej kupie mu 5 letniego smarta.

Niestety zależy mi na tym, aby kupić właśnie Mini Morrisa. Inne autka kwalifikujące się na B1 nie podobają mi się. Problem w tym, że nie da się w Polsce zmienić masy pojazdu. Oczywiście drogą uczciwą. Chyba, że o czymś nie wiem :?: Więc krótko.. to nie mam zbyt wielkiego wyboru. Mogę kupić takiego jaki będzie np. na allegro zarejestrowany na B1. :cry:
power9111
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Tychy

18 Paź 2010, 21:25

Roadkiller napisał(a):Malucha nie da się bezpiecznie przerobić. Cytuję z Koryckiego strony:

Maluch - waży 600 kg i trzeba zdjąć "tylko" 55 kg. Ale co wyrzucić z samochodu który i tak już prawie nic nie ma? 9 kg waży kompletne tylne siedzenie.... i co dalej?



to widać że coś tu jest nie halo,malucha sie nie da przerobić a Coure dziwnym trafem się da jak jest o wiele cięższy od malucha,gołym okiem widać że przekręty jak nic.Malucha spokojnie da się przerobić do 550kg,wystarczy tylko zrobić to co napisałem pare postów wyżej.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Paź 2010, 08:16

No pewnie kto by się w to bawił? Można też iść inną drogą. Załatwić to w ten sposób, żeby nie mieć w dowodzie rejestracyjnym masy pojazdu. Nie wiem kto decyduje o tym wpisie, ale wiele samochodów tak ma w dowodzie. Sam miałem w Seicento 0kg. Wtedy można jeździć do woli, Policja na ulicy nie zważy i nie ma powodów żeby się doczepić.
"Nie wiem co się tak uparłeś na to V6 skoro byle Opel, czy Ford to ma..."
Kierunkowskaz
Zaawansowany
 
Posty: 987
Miejscowość: Warszawa (WI)

19 Paź 2010, 09:08

barol91 napisał(a):
Roadkiller napisał(a):Malucha nie da się bezpiecznie przerobić. Cytuję z Koryckiego strony:

Maluch - waży 600 kg i trzeba zdjąć "tylko" 55 kg. Ale co wyrzucić z samochodu który i tak już prawie nic nie ma? 9 kg waży kompletne tylne siedzenie.... i co dalej?



to widać że coś tu jest nie halo,malucha sie nie da przerobić a Coure dziwnym trafem się da jak jest o wiele cięższy od malucha,gołym okiem widać że przekręty jak nic.Malucha spokojnie da się przerobić do 550kg,wystarczy tylko zrobić to co napisałem pare postów wyżej.


Jak już koniecznie chcesz jeździć to najlepszym wyborem będzie maluszek. Nie widzę sensu wydawać dużych pieniędzy na samochód pod kategorię B1. Jak się uprzesz to odchudzisz go dostatecznie bez dodatkowego opłacania firm, które się tego typu sprawami "zajmują".
Inna sprawa to to, że jak już dorośniesz i zrobisz kategorię B to ciężko będzie Ci sprzedać taki samochód, bo wątpię żeby był na takie wehikuły duży popyt.
ggmarszal
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Miejscowość: Radziechowy