Witam. Zastanawiam się nad kupnem samochodu. Mój budżet to 7 tysięcy. Interesuje mnie samochód limuzynka. Chciałem kupić citroena c5,ale fundusze raczej nie pozwolą... Jakie polecacie samochody? Właśnie takie typu c5. Najlepiej diesel, więcej trasy robie niż po mieście, rocznik mógłby być minimum 2003 rok. Proszę o pomoc. Kompletnie nie znam się na samochodach...
Akwaplaning - co oznacza i jakie zagadnienia kryją się pod tą nazwą? Mokra nawierzchnia w połączeniu z nadmierną prędkością i złym stanem opon może prowadzić do poślizgu wodnego, czyli akwaplanacji. Aby jej uniknąć, a w razie wystąpienia opanować pojazd, powinniśmy dobrze zrozumieć na czym ...
Nowa Mazda6 zaawansowana technologia i-ACTIVSENSE Mazda Motor Corporation zaprezentuje technologie "i-ACTIVSENSE" w zupełnie nowej wersji modelu Mazda6, która będzie główną atrakcją tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Paryżu. "i-ACTIVSENSE" to seria zaawansowanych ...
Jeżeli Laguna to I i silnik 2.0 który dobrze znosi LPG a moc 140 koni jest optymalna,autko również komfortowe no tylko estetyka już nie ta,kwestia gustu czy Tobie też się spodoba.
Reno Megane mają rodzice i średnio widze się w tym aucie... No dobra, nie musi być limuzynka Coś 5-cio drzwiowe, w diesel'u,,, Coś jak skoda fabia moze,,
A jeszcze jedno. Lepiej sprowadzić z niemiec/belgii czy tu w polsce?
Jeżeli będziesz SAM sprowadzał to pewnie i się opłaca ale to wtedy budżet wzrasta albo będziesz musiał na sam samochód budżet zmniejszyć. A jak szukasz "FABII" to do znalezienia w Polsce od jakiegoś dziadka
toudisek napisał(a):ocznik mógłby być minimum 2003 rok
jak ja nie lubię tak głupich wymagań jeszcze diesel i limuzyna klasy D... i pewnie jeszcze poniżej 200tys. Auto tego segmentu z dieslem, które ma 3 lata już ma nalatane 200tys. bo nikt ich nie kupuje aby stały. Za 7000tys nie szukałbym diesla na siłę tylko coś co dobrze rokuje na przyszłość.