Samochód "pod kątem" ubezpieczenia

04 Lis 2013, 17:45

Witam, już wyjaśniam tytuł. Jestem świeżym kierowcą, planuję zakupić samochód, mam na to 3 tysiące. Krążę wokół Corsy, Hondy Civic, Forda KA. Jednak pytanie moje jest takie - który samochód będzie miał najniższe ubezpieczenie? Wiem, że składa się na to dużo czynników, jednak prosiłabym o nakierowanie. Jeśli ktoś ma propozycje innego samochodu i taniego w eksploatacji, proszę zamieścić swoją opinię. Z góry dziękuję :)
pivau
Nowicjusz

Auto: Nie mam

04 Lis 2013, 17:51

pivau napisał(a): Krążę wokół Corsy, Hondy Civic, Forda KA

Corsa jest bardzo tanim autem w utrzymaniu ale szukaj przynajmniej 1.4
Civic, pewnie myślisz o VI generacji. Zapomnij masz za mały budżet. Civic V ok, ale pewnie będzie zgnity
Ford Ka znowu straszliwie gnije, naprawdę nie warto.
Ja polecę Golf 2 1.6 D. Silnik pancerny
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

04 Lis 2013, 17:58

Jeśli chodzi o Hondę myślę właśnie o V generacji, ale faktycznie, ciężko znaleźć dobrą okazję, która jako tako się jeszcze trzyma. Co do Golfa II, mam wrażenie, że po kilkudziesięciu kilometrach się rozpadnie :P A polecasz może jeszcze coś z tych innych samochodów? No i przede wszystkim, ile może wynieść koszt ubezpieczenia takiej Corsy? (przy wszystkich zniżkach - współwłaścicielstwo z ojcem)
pivau
Nowicjusz

04 Lis 2013, 18:03

Wejdź na stronę CUKu i porównaj koszty ubezpieczenia każdego z osobna.
KonradMB
Aktywny

Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Subaru
Silnik: H6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

04 Lis 2013, 18:04

Z innych to za 3k kupisz Punto 1. Szukaj z silnikiem min. 1.2 75km
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Co do ubezpieczenia to nie mam pojęcia ile trzeba będzie zapłacić ale pewnie wypowiedzą się bardziej doświadczeni koledzy.
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

04 Lis 2013, 18:15