27 Sie 2018, 12:34
A ja nie wiem tak na prawdę do czego ten temat prowadzi, bo wczoraj była mowa że 1,8T jest drogi w utrzymaniu i nikt go nie potrafi naprawić a koszty będa spore.
A dzisiaj częstuje się autorkę nowoczesnym, rozbudowanym dieslem 1,9 tdi 130 ASZ, czyli takim mniejszym bratem ARL-a
jeżeli 1,8T jest skomplikowany i drogi to 1,9 tdi 130 tym bardziej, tam jest inne turbo, na 100% koło dwumasowe, mase zaworków, podciśnienia, a tematyka że się załącza tryb awaryjny albo turbo zawiesza, albo nie odpala to norma
O ile zakładamy że 1,9 tdi 90 to prawie jak SDI o tyle 1,9 tdi 130 to gorzej wg mnie niż 1,8T
Ja bym się tak kurczowo diesli nie trzymał poza może 90 konnym bo te silniki mają 2x tyle najechane co benzyna i efekt jest taki że jak kto dbał tak auto jeździ a potem trzeba wszystko po kolei robić przez oszczędności poprzedników.