Samochód pod lpg za ok 12tys dla kobiety

27 Sie 2018, 10:08

Do tego zapas mocy pod butem, tak realnie jakiego spalania mam się spodziewać?
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

27 Sie 2018, 10:11

Ciężko jest rozmawiać o spalaniu. Jest tyle zmiennych że nigdy nie ustalisz ile jakie auto Tobie spali. Przyjmij że średnio 5,5-6 litra będzie, po mieście dojdziesz do 7-7,5 litra (mam na myśli korki i niskie temperatury) a w trasie zejdziesz do 5 litrów, może nawet mniej :)

Ciekawostka ode mnie. U mnie spalanie waha się od 6,3 litra do 10 litrów. Ale to benzyna więc rozstrzał jest większy.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

27 Sie 2018, 10:24

No to super, pocieszyliście mnie :) jutro jeszcze zadzwonię do Pana od 1.9 90km i jak będzie nieaktualne to wezmę tego:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
No chyba, że mnie przekonacie i już dzwonić do niego? Bo w sumie wydaje mi się teraz dużo ciekawszy niż ten forumowy.
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

27 Sie 2018, 10:29

Aaaa nie zauważyłem że on chipa ma. To spalanie może być nieco wyższe jednak :D Chociaż czasem przy zwiększeniu mocy spalanie potrafi spaść (silnik ma lżej).

Oczywiście że ten wygląda lepiej, ale cena jest praktycznie 2x wyższa, to logiczne. Jeśli masz kasę to bym jechał po tego od razu oglądać, jeśli szkoda i naciągniesz budżet to bierz tańszego - proste. Stanu technicznego nie znamy, ten za 14k może okazać się gruzem.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

27 Sie 2018, 10:54

Czyli strzelam, że na mieście szczególnie w ziemie spali dość sporo, za to w trasie przy spokojnym butowaniu powinno być ok.
Teraz nie wiem za bardzo bo obecnie płacę ok 40zł za 100km, nie wiem jak to będzie przy takim dieslu na czipie.
No i 14k z 1 strony ujdzie z 2 jak się może po czasie okazać że trzeba do niego wrzucić połowę z tego to będzie słabo.
Narazie chyba jednak poczekam na ten forumowy, a jak się okaże że sprzedany to zainteresuję się na poważnie tym na czipie.
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

27 Sie 2018, 11:03

Wiecej niz 40zl za 100km raczej nie wyjdzie.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

27 Sie 2018, 11:18

Siedzę i myślę ale pustka w głowie :oops:
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

27 Sie 2018, 11:19

Bo przy kupnie auta się nie siedzi i nie myśli, tylko jedzie, ogląda i kupuje :)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

27 Sie 2018, 11:20

Masz jeszcze opcję pośrednią cenowo i kosztowo czyli tego Leona. Tam raczej wszystko porobione, na pierwszy rzut oka powinien być w stanie wsiadać i jeździć.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

27 Sie 2018, 11:22

Dzwoń o tego z Rydułtowej póki jeszcze jest bo nikt nie wie co będzie jutro a koleś wygląda na takiego co wie co sprzedaje :wink:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Sie 2018, 12:34

A ja nie wiem tak na prawdę do czego ten temat prowadzi, bo wczoraj była mowa że 1,8T jest drogi w utrzymaniu i nikt go nie potrafi naprawić a koszty będa spore.
A dzisiaj częstuje się autorkę nowoczesnym, rozbudowanym dieslem 1,9 tdi 130 ASZ, czyli takim mniejszym bratem ARL-a
jeżeli 1,8T jest skomplikowany i drogi to 1,9 tdi 130 tym bardziej, tam jest inne turbo, na 100% koło dwumasowe, mase zaworków, podciśnienia, a tematyka że się załącza tryb awaryjny albo turbo zawiesza, albo nie odpala to norma
O ile zakładamy że 1,9 tdi 90 to prawie jak SDI o tyle 1,9 tdi 130 to gorzej wg mnie niż 1,8T
Ja bym się tak kurczowo diesli nie trzymał poza może 90 konnym bo te silniki mają 2x tyle najechane co benzyna i efekt jest taki że jak kto dbał tak auto jeździ a potem trzeba wszystko po kolei robić przez oszczędności poprzedników.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

27 Sie 2018, 12:40

Też to zauważyłem tak samo jak polecanie diesla na krótkie odcinki co trochę mija się z celem (niedogrzany diesel więcej pali zwłaszcza zimą i sam serwis 130konnej jednostki nie jest niestety tani - wychodzi niemal podobnie jak utrzymanie 1.8T) ale szkoda mi było już pisać :wink:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Sie 2018, 12:50

No własnie skoro autorka tematu boi się utrzymania 1.8T to 1.9 TDI 130KM też tanie nie będzie :roll:
Już chyba lepiej pójść w coś takiego i odpuścić sobie wszelakie VAG-i których jest mnóstwo na drogach.
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

27 Sie 2018, 12:53

Autorka sama nie wie czego chce więc już się nie trzymam sztywnych zasad bo auto nie kupi NIGDY. Raz diesle 90 koni, raz benzyna turbo, raz auto za 7k a raz za 14k. Tu się nie da doradzić. Do tego uparła się tylko na VAGa, więc pole manewru tym bardziej się zmniejsza... a tutaj moim zdaniem lepiej kupić dopieszczonego 130 KM po programie bo widać że właściciel dbał, niż strucla 90 KM co przejechał 2x tyle.

Jakby jej zależało na dobrym aucie i niskich kosztach to by poszła w coś mniej popularnego typu Citroen, Peugeot z benzyną + LPG i tyle. Ale jak widać nie chce :)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

27 Sie 2018, 12:53

Wiara czyni cuda 300k nalotu kaska x2 w stosunku do wcześniejszych tematów i nadzieja ...a to wszystko po wpisie w temacie pt. 1,6 mi starczy.

Przypomina mi się story moich dwóch koleżanek obydwu doradziłem astre gtc a w związku z tym że jeżdża wokół komina i mało ambitnie to w obu przypadkach 1,6-1,8... jedna z nich nie posłuchała kupiła 2,0t i...jeździ zamulając jak zwykłym 1,6 spalanie +30% a do tego już turbo powiedziało papa, zaworki wokól turbinki i teraz pewnie silnik.. sam słupek to 2,5k więc impreza z turbo nędzie ją kosztować 6k...czyli tyle co druga koleżanka wyda w ciągu kilku lat jazdy. A po co jej to turbo?
To samo tutaj ...jak doradzacie to róbcie to z głową.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10820
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe