Samochód pod lpg za ok 12tys dla kobiety

28 Sie 2018, 19:31

Cena golfa imo w miare adekwatna +/-1 tyś do silnika i rocznika, Leony tez chodza w okolicy 10tys, ale wiadomo duzo tez zalezy od stanu i wyeksploatowania, ASTRA gtc tez warta obejrzenia
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1466
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

28 Sie 2018, 22:52

Czyli wszystkie warto obejrzeć tak?
Proszę o więcej komentarzy bo jak coś to jutro będę dzwonić w ich sprawie i zamykamy w końcu ten temat :)
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

28 Sie 2018, 23:23

Wg mnie Golf jest za tani, to jest końcówka produkcji i poniżej 20 tys bym zapomniał ale obejrzeć możesz, tak samo Leon bez 10 tys nie istnieje chyba że jakieś podstawowe 1,4
Ale obejrzeć możesz i wtedy zobaczysz czy coś jest warte czy nie.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

28 Sie 2018, 23:40

1.Nie wiem czy ktoś zauważył ale ogłoszenie jest z września..
2.Dość dobrze wygląda.
3.Golf też dość dobrze wygląda ale cena trochę niska.
4.Leon miał coś z przodem na 100% bo szczeliny trochę nierówne.

Wracając do wcześniejszej Mazdy 3 to jeśli blacha jest zdrowa to w czym problem żeby jej nie kupić? Po kupnie zrobić porządną konserwację i będzie spokój i chciałbym zauważyć że np taka Astra H też ma problemy z rudą..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

29 Sie 2018, 19:26

Dyskusja była długa ale sporo się dowiedziałam i myślę, że z dużym pożytkiem na przyszłość :)
Dziękuję wszystkim którzy pomagali mi w wyszukiwaniu ofert, a także doradzali :)
Szczególne podziękowanie dla Barol'a :mrgreen:
Byłam rano w Krakowie i kupiłam Mazde 3 :ok:
Teraz muszę się dowiedzieć w jakiej kolejności najlepiej takie rzeczy jak: rejestracja/oc/przegląd/instalka lpg
No i muszę niestety kupić jakieś zimówki do niej.
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

29 Sie 2018, 21:30

Zaraz po rejestracji, pakiet startowy + konserwacja podwozia
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16515
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [2018] Hyundai Santa Fe IV
    Hyundai pokazał na targach w Genewie kolejną generację Santa Fe. Paleta silników ma obejmować diesla 2.0 CRDi o mocach 150KM i 182KM, diesla 2.2 CRDi 197KM i benzyniaka 2.4 185KM. źródło: carscoops.com W moim ...

29 Sie 2018, 22:33

Weronika2020 napisał(a):Teraz muszę się dowiedzieć w jakiej kolejności najlepiej takie rzeczy jak: rejestracja/oc/przegląd/instalka lpg


Link już nieaktualny ale domyślam się, że auto sprowadzone z zagranicy.
Kolejność jest jedna:

1. Przegląd (tutaj warto zauważyć, że jeżeli decydujesz się jechać na przegląd na kołach to ryzykujesz mandat do 500 zł za poruszanie się pojazdem nie dopuszczonym do ruchu. Do tego jako, że autko nie jest ubezpieczone za wszelkie szkody, które możesz spowodować odpowiadasz z własnej kieszeni, co może pójść w setki tysięcy złotych )

2. Rejestracja (w momencie rejestracji auta powstaje obowiązek jego ubezpieczenia, a więc należy je zrobić tego samego dnia, za kilkudniowy brak oc jest kara kilkuset złotych, za ponad dwa tygodnie ponad 4 tys.)

3. OC

4.LPG - moim zdaniem przed założeniem LPG w nowym aucie lepiej jest pojeździć jakiś czas (miesiąc) żeby wyłapać jego usterki czy niedoskonałości i pozbyć się ich tak żeby w momencie założenia i dostrojenia instalacji silnik był w możliwie najlepszej kondycji.
txxc
Początkujący
 
Posty: 113
Prawo jazdy: 01 01 2006
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW E46/Daewoo Lanos
Silnik: 2,2 170KM/1,6 106KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

29 Sie 2018, 23:10

Przegląd masz aktualny więc jego nie musisz robić,na przerejestrowanie teoretycznie jest 30dni,na aktualnym oc możesz jeżdzić miesiąc czasu póżniej albo przepisujesz na siebie aktualną polisę i robią Ci rekalkulację (ale nie każda ubezpieczalnia tak robi tylko bez niczego przepisują na nowego właściciela) albo po prostu kupujesz nową polisę na siebie.
No i tak jak Kao wspomniał pakiet startowy (rozrząd,olej,płyny,filtry itd i ewentualnie to co trzeba zrobić na już) i na pewno zrób konserwację podwozia (dłużej wytrzyma przed rudą).

Odnośnie gazu to nie zakładaj od razu,pojeżdzij nią trochę czasu i jak będzie bezawaryjna to wtedy wpakuj lpg. Z tego co pamiętam było tam 2.0 więc najlepiej wyjdzie wsadzić Stag-4 Plus (koszt około 2800zł).

No ale przede wszystkim gratki zakupu :ok:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

30 Sie 2018, 07:23

Najlepsze ze autorka chciala pierwotnie kupic auto to 12tys, a tutaj z przegladem, rejestracja, oc, konserwacja podwozia, lpg i pakietem startowym wyjdzie pewnie ponad 20:-)
No ale mysle ze oplacilo sie dolozyc i kupic cos lepszego, autko fajne z dobrym silnikiem takze gratulacje zakupu:-)
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

30 Sie 2018, 17:43

Barol napisał(a):No i tak jak Kao wspomniał pakiet startowy (rozrząd,olej,płyny,filtry itd i ewentualnie to co trzeba zrobić na już) i na pewno zrób konserwację podwozia (dłużej wytrzyma przed rudą).


W Maździe jest łańcuch rozrządu, więc jeden problem z głowy.
Zabezpieczenie antykorozyjne najlepiej zrobić przed zimą, bo na wiosnę może być zdziwienie jak sól podziała na blachy...
W jakiej kondycji są opony letnie? Jeśli niedługo będą się kończyć można pomyśleć o jakiś premium oponach całorocznych.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

30 Sie 2018, 20:02

Właśnie rozglądałam się za oponami i znalazłam coś takiego:
1. [link do oferty na Olx wygasł]
2. [link do oferty na Olx wygasł]
Chyba, że lepsze jakieś dobre całoroczne, zależało by mi żeby były ciche.
Byłam dziś zarejestrować samochód, opłacić oc i jutro jadę umówić się do mechanika na pakiet startowy+na pewno sworzeń do wymiany.
Cenę za samochód udało mi się zbić do 10500zł
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

30 Sie 2018, 20:10

Mała rada. Kup NOWE opony. Dobra jedna sztuka niemarkowa kosztuje 160-200 zł, tutaj za 400 zł masz cztery z alufelgami - pewnie opony mają 5-6 lat czyli nadają się na śmietnik albo do Tico, a nie normalnego auta. Nie warto oszczędzać na gumie, tym bardziej zimowej.

Całoroczne są ok, ja mam Nexeny, nie jeżdżę szybko i się sprawdzają. Na pewno lepsze od zimowej Fuldy w zimę i na błocie.

Nie sworzeń do wymiany, tylko sworznie. Zawieszenie robi się parami ;)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

30 Sie 2018, 20:23

A na co komu w ogóle zimówki? U nas przez tydzień pada co 2 dni śnieg razem z deszczem który się topi.
Wg mnie bezsensu wydane pieniądze, chyba że ktoś w góry często śmiga w sezonie.

Ja bym wolał porządne letnie premium niż używane czy jakieś inne pół-środki.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

30 Sie 2018, 20:41

Czy tak model wystarczy czy celować w coś z wyższej półki?
[link do Oponeo wygasł]
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

30 Sie 2018, 23:17

Mają dobre opinie więc można zaryzykować a do tego nawet kupić te felgi za 350zł przełożyć a te stare opony z alufelg możesz nawet sprzedać bo zima się zbliża :wink:

Tutaj masz ładne 16 z rocznymi oponami.
[link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012