Samochód pod lpg za ok 12tys dla kobiety

25 Sie 2018, 18:31

Wg mnie Astra za tania, Leon i Toledo kompletnie nie ten budżet, to zostaje Golf i A3 w miarę ok.
A3 znowu jakaś rzeźba własna - montaż lamp z poliftu ale wygląda ok.

Golf najładniejszy wg mnie ale..napisy z tyłu na klapie chyba niżej niż zwykle i to nie jest GTI ale nakleić sobie można wszystko :)
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

25 Sie 2018, 18:50

Pionek napisał(a):Ok klima jak najbardziej ale rozrząd? zawsze się wymienia po zakupie jak olej.


Przecież wiem.. ale w tym 1.8 to tanie nie jest..

Weronika2020 :
1.Trochę odcieniowy ale poza tym ok.
2.Był wcześniej.
3.Ładny ale ta tylna klapa z napisem GTI ehh.. :roll:
4.Przednie lampy z polifta,lewy bok malowany (drugie foto - w połowie inny odcień lakieru).
5.Bardzo ładny ale zalatuje trochę handlarzem.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

25 Sie 2018, 20:01

Co do tego auta
https://www.a3-club.net/forum/showthrea ... -PERE%A3KA
dostałam info, że wszystko jest ok tylko "błotniki zaczynają lecieć" tak patrze na ceny i 1 błotnik to 150zł czyli w najgorszym wypadku będzie razem 600zł plus robocizna.O ile patrzę na odpowiednie błotniki :oops:
o coś konkretnego jeszcze zapytać przez tel? i na co zwrócić uwagę jak będę na miejscu w poniedziałek?
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

25 Sie 2018, 20:19

No raczej z 1000 pln musisz liczyć, bo trzeba zdemontować, polakierować + zakup błotników...nikt za 100 zł nie polakieruje ;)
ja bym też zapytał o opony bo jak komplet nowych R16 będzie musiał wlecieć to kolejne 800-1000 zł.

No coś za coś 7 tys zł za takie auto w pół-lifcie to raczej okazyjna cena.

Na miejscu to przede wszystkim blacharka czy faktycznie błotniki czy też progi lecą albo drzwi, czy nie ma śladów jakiegoś demontażu itd..
Opony też można sprawdzić, do tego sprzęgło jak chodzi bo nie wiem czy ta wersja ma koło dwumasowe ale pewnie może mieć, no to kolejne 1800 -2000 zł, jak turbo, czy nie kopci, czy nie ma jakiś kontrolek które powinno zniknąć a się palą ciągle.
Jak odpala, jak silnik pracuje.
czy wszystko z wyposażenie co w ogłoszeniu - działa.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

25 Sie 2018, 20:42

Co do dwumasu sprzedawca nie wie, mówi, że nigdy nie miał z tym problemu i że chyba można to sprawdzić po nr vin, progi - "diagnosta mówił, w maju że są ok", opony letnie praktycznie nowe, zimowe "nie są najgorsze ale mają już swoje lata" czyli zimówki strzelam ze za rok będzie trzeba kupić.
Czyli tak czy inaczej tysiak będzie trzeba doliczyć na te błotniki to już wychodzi 8k+olej+filtry mam nadzieje że dwumasu nie będzie chociaż muszę jakoś do tego dojść po tym vinie. I mam nadzieję że z turbo będzie wszystko ok.
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

25 Sie 2018, 21:25

Weronika2020 napisał(a):że chyba można to sprawdzić po nr vin
Tzn co on chce sprawdzać? Czy jest w ogóle?.. No ale to już osobny temat, mi chodzi o to czy za chwilę nie będzie w ogóle trzeba sprzęgła robić ale wg mnie na 99% tam jest koło dwumasowe

Warto też dopytać albo samemu sprawdzić - stan układu kierowniczego, nic nie ma oprócz drążków wymienionych w opisie a jak zacznie podciekać przekładania albo luzy czy jakieś stuki to będzie problem.
Zimówki bym odpuścił, tzn to nie jest taki istotne wg mnie, tego śniegu tyle u nas aż nie ma, pół zimy to taka jesień praktycznie, więc nie ma co sobie tym zaprzątać głowy.
Resztę trzeba na miejscu zweryfikować, ogólnie jest jeszcze taka jedna ciekawostka ale nie wiem czy o to warto pytać?
Mianowicie po wpisaniu w Historię pojazdu gov.pl danych auta, pojawia się pozycja że w 2009 auto było wyrejestrowane z urzędu (np. po odmowie potwierdzenia danych)..

Dziwne trochę to, że gość robi jakieś brewki na lampach, ma auto prawie 10 lat, niby zadbane a nie może zakonserwować blachy i ją zrobić? takie rzeczy z dnia na dzień się nie sypią.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

25 Sie 2018, 21:42

Co do dwumasu to tak sprzedawca sam nie wie czy tam jest dwumas.
No dla mnie też podejrzana akcja z tą historią pojazdu, co tam sie mogło stać.. licznik cofali czy jak? :lol: , na forum wyczaiłam, że sprzedawca przez cały 2016r szukał audi, tylko nie wiem czy na handel czy dla siebie.
Ostatnio edytowany przez Weronika2020 25 Sie 2018, 22:13, edytowano w sumie 2 razy
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

25 Sie 2018, 21:44

Zacznijmy od tego, że dwumasu nie musi być, mimo iż po VIN powinien.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

25 Sie 2018, 22:14

Dwumas mozesz latwo sprawdzic w jakim jest stanie. Odpalasz auto i jak mocno trzesie buda, sa silne drgania karoserii to wtedy do wymiany.
Zeby miec pewnosc wystarczy sie przejechac: rozpedzasz auto do 50km/h, wrzucasz 5tke i wciskasz mocno gaz. Jak beda spore drgania to dwumas juz w slabej kondycji.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

25 Sie 2018, 22:37

No to dobrze znać taki patent, dzięki za info :)
Czyli tak: w najgorszym wypadku 7k za auto+1k za błotniki+2k dwumas
Mamy 10tys i 2 tys w zapasie jakby coś było nie tak z turbiną/układem kierowniczym do tego jeszcze oc pewnie też dość sporo ale z tym się liczę i na to osobna kasa.
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

26 Sie 2018, 08:03

Doły przednich błotników i doły drzwi pod listwami lecą niemal w każdej starszej A3 więc temu się trzeba bliżej przyjrzeć.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

26 Sie 2018, 09:18

Jakby tam było pełno rdzy to się tym nie przejmować, brać i robić to auto?
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

26 Sie 2018, 10:25

Skąd te ceny bierzecie? Najtańszy blotnik do a3 to ok 100 zł, po 350 są już lakierowane pod kolor a brat Ci założy za pifko a poza tym nie widzę aby to był problem na już, kolejna sprawa to dwumas, po 1 zastaw sachsa ok 1200 kpl wymiana to 300 ma 500 a jeszcze sprawa tego typu ze można zastosować zwykłe sprzęgło za połowę tej ceny, jeżeli już go tam nie ma.
Ja dwumas sprawdzam w następujący sposób
Odpalam auto
wciskam sprzęgło i hamulec
1 bieg
puszczam powoli sprzęgło tak do połowy aby nie zgasł

Jeżeli nie telepie to dwumas lux

To auto ma juz 20 lat więc nie róbcie z niego igły ani szrota. Jedz i się interesuj zanim nikt nie sprzątnął
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Sie 2018, 11:08

uff no to mnie Kao uspokoiłeś.
Jutro mam dzwonić do sprzedawcy i jak jeszcze będzie to pewnie go wezmę, tymczasem szukam dalej w razie w.
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

26 Sie 2018, 11:10

Kao napisał(a):po 350 są już lakierowane pod kolor a brat Ci założy za pifko

takie coś to jest dobre w Golfie III za 2 tys albo Fiacie SC, jak ktoś chce mieć normalne auto to "kameleona" nie raczę stosować. Potem nikt tego za normalną kasę nie kupi
będzie różnica w odcieniu i generalnie tandeta i zawsze lepiej wychodzi gotowy błotnik i lakierowanie a te najtańsze to też lepiej przemilczeć...może i za 50 zł się znajdzie ale..no właśnie..
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna