Samochód pod lpg za ok 12tys dla kobiety

26 Sie 2018, 11:14

Nie widziałem wcześniej tego ogłoszenia.

1. Wygląda nieźle, ale dziwne że za taką cenę jeszcze nie poszedł, może ta rdza odstrasza ludzi.
2. "Błotniki zaczynają lecieć" może oznaczać różne rzeczy. U mnie np. jak kupowałem to tylna klapa była pordzewiała przy uszczelce od szyby, zabezpieczyli mazidłem antykorozyjnym i tak kupiłem, mówię że wymienię niedługo pewnie żeby mieć spokój. Cóż, niedługo miną dwa lata a nic z tym nie robiłem i jeszcze ze 2 lata pojeździ. Jak ma tylko naloty rdzy to daj sobie spokój z łataniem i jeździj.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

26 Sie 2018, 13:09

Pionek napisał(a):takie coś to jest dobre w Golfie III za 2 tys albo Fiacie SC,
a czym ta audica się wyróżnia od tych golfów itd? gruz 20 letni, wy macie coś z głowami czasami, może jeszcze zaczniecie się brendzlować przy autach za 2 wypłaty
Bo odcień inny
Bo szparka nie równa
Bo śrubka nie oryginalna
Bo szyba ma inny rocznik
Bo maska nie zamyka się jak drzwi w mercedesie

Można sobie tego wymagać w aucie za 100 tysi a nie 20 letnim chrupku

przejezdziłem pół europy i nigdzie nie mają tak w głowach jak w PL

Według mnie takie auto ma trzymać się kupy i być sprawne mechaniczne a reszta to sprawa drugo rzędna, wyrzucając pieniądze w błoto na niepotrzebne rzeczy typu wsadzić w błotniki 1500 zł które można naprawić za kilka stówek i wytrzymają jeszcze z rok to nie nazwę tego inaczej jak idiotyzm
Albo dopłacić za cieniowanie drzwi u lakiernika +200 za jeden element aby tylko odcien sie nie roznił w 20 letnim aucie a i tak przy czarnym jest to praktycznie nie zauważalne to tez nic innego jak idiotyzm.

Czasami mnie grzeje wasze podejście do takich aut
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Sie 2018, 13:11

Kao napisał(a):Czasami mnie grzeje wasze podejście do takich aut


Zapomniałeś o jednym. Po wydaniu 2000 na blacharkę i lakiernika baba na parkingu otwiera drzwi z całej siły, robi wgniotę i lakier zostaje na nowym elemencie :happy:
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

26 Sie 2018, 13:54

Kao napisał(a):a czym ta audica się wyróżnia od tych golfów itd? gruz 20 letni, wy macie coś z głowami czasami, może jeszcze zaczniecie się brendzlować przy autach za 2 wypłaty
Bo odcień inny
Bo szparka nie równa
Bo śrubka nie oryginalna
Bo szyba ma inny rocznik
Bo maska nie zamyka się jak drzwi w mercedesie

Można sobie tego wymagać w aucie za 100 tysi a nie 20 letnim chrupku

przejezdziłem pół europy i nigdzie nie mają tak w głowach jak w PL

Według mnie takie auto ma trzymać się kupy i być sprawne mechaniczne a reszta to sprawa drugo rzędna, wyrzucając pieniądze w błoto na niepotrzebne rzeczy typu wsadzić w błotniki 1500 zł które można naprawić za kilka stówek i wytrzymają jeszcze z rok to nie nazwę tego inaczej jak idiotyzm
Albo dopłacić za cieniowanie drzwi u lakiernika +200 za jeden element aby tylko odcien sie nie roznił w 20 letnim aucie a i tak przy czarnym jest to praktycznie nie zauważalne to tez nic innego jak idiotyzm.

Czasami mnie grzeje wasze podejście do takich aut


No ale to powinieneś do siebie zastosować :)
bo praktycznie w każdym temacie gdzie ktoś wkleja auto za 2 wypłaty wymieniasz 20 wad blacharsko-lakierniczych auta jaki to nie jest gruz i w ogóle..To po co to?
Poza tym w ogóle może lepiej nie robić błotników? sprzęgło z olx używkę, lampy najtańsze najwyżej będą parować, opony bieżnikowane albo używane..
No wg mnie bez przesady, to auto ma jeszcze "jakąś" wartość. I od golfa II I niczym się nie różni poza wartością,
uważasz że w BMW 7 czy Audi A8 z 94 też ludzie kupują bieżnikowane opony, błotniki ze szrotu itd żeby było taniej?

Dla mnie bezsensu, chyba że faktycznie autorka chce pojeździć rok i zezłomować to ja bym w ogóle nie robił rdzy żadnej.

A tak na marginesie
[link do gieldaklasykow.pl wygasł]

nadal uważasz że nie warto? i to auto ktoś kupił jak widzisz :)

P.S. a tak w ogóle to 2x 350 zł = 700 + robota własna (męczarnia), to uważasz że 1000 pln nie starczy na kupno błotników surowych i reszta prac u blacharza/lakiernika? Męczarnia za 200 zł?
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

26 Sie 2018, 14:31

Pionek napisał(a):bo praktycznie w każdym temacie gdzie ktoś wkleja auto za 2 wypłaty wymieniasz 20 wad blacharsko-lakierniczych auta jaki to nie jest gruz i w ogóle..To po co to?
bo jeżeli ktoś wrzuca auta do oceny to chyba po to aby się wypowiedzieć na jego temat, możesz zacytować mi chociaż jeden post gdzie napisałem np '' ma inny odcień, pewnie gruz, nie polecam''?
Ja tu piszę że pracę mechaniczne na pierwszym miejscu a Ty mi takie rzeczy
Pionek napisał(a):Poza tym w ogóle może lepiej nie robić błotników? sprzęgło z olx używkę, lampy najtańsze najwyżej będą parować, opony bieżnikowane albo używane..


Pionek napisał(a):uważasz że w BMW 7 czy Audi A8 z 94 też ludzie kupują bieżnikowane opony, błotniki ze szrotu itd żeby było taniej?

myślę że jest ich duża część

Pionek napisał(a):uważasz że 1000 pln nie starczy na kupno błotników surowych i reszta prac u blacharza/lakiernika?
oczywiście że nie
jeżeli ma być dobrze to lakierowanie ok 400 szt
ok 300 zł pracę blacharskie
+błotniki ok 150 zł szt (najtańsze)

a jeszcze jakby doszło cieniowanie drzwi to kolejne 400.

Pionek napisał(a):Męczarnia za 200 zł?

dla amatora 2,5 godziny z zegarkiem w ręku, może dla Ciebie nie warto ale ja bym wolał zaoszczędzić
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Sie 2018, 14:53

Czyli z 1k zrobiło się już 2k za głupie błotniki, a to już dość sporo chociaż i tak jak przeglądam oferty, to nie ma nic wartego uwagi w tej kasie.
A propo ofert które jeszcze znalazłam na portalu trochę zapomnianym jeśli chodzi o samochody:
1. [link do oferty na Allegro wygasł]
2. [link do oferty na Allegro wygasł]
3. [link do oferty na Allegro wygasł]
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

26 Sie 2018, 15:05

Kao ma w 100% rację. Przeglądając zdjęcia tej A3 nie widać żadnej poważnej rdzy na błotnikach, zapewne pojawił się drobny nalot na rantach. Jeśli nie ma purchli widocznych z zewnątrz, to szkoda sobie zawracać głowę tymi błotnikami, a tym bardziej wydawać 1000zł czy nawet więcej na nowe błotniki, bo spokojnie można z tym jeździć. Szanujmy swoje pieniądze, nie każdy jest fanatykiem motoryzacji, aby mieć wypucowany samochód do perfekcji i latać z każdą kropeczką rdzy do blacharza aby pozbyć się tego...
W A3 po latach mogą pojawić się rdzawe naloty, ale w 90% przypadków rdza ta ma charakter estetyczny i nie wpływa na konstrukcję samochodu jak to ma miejsce w Japończykach z tych lat.
Także może skończmy tutaj filozofować i szukać na siłę wad, nie mających większego znaczenia dla autorki tematu. :)
pkc
Zaawansowany
 
Posty: 715
Prawo jazdy: 10 08 2004
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E36 Audi A4 B8
Silnik: 328i 2.0TFSI

26 Sie 2018, 15:18

Kto będzie wsadzał 2k w zrobienie błotników w starej A3 no litości.. :roll:
Tak czy tak tą kwestie już zostawmy bo zaczął robić się nikomu niepotrzebny spam..

Odnośnie linków:
1.Jakoś do mnie nie przemawia i jak już wcześniej było pisane felgi na pewno do wywalenia.
2.Ok tylko to nie jest turbo a zwykłe 1.8..
3.Bardzo ciekawa oferta,od nowości u jednego właściciela ale nie pokoi mnie prawy bok (wygląda jakby miał w połowie inny odcień lakieru i nie ma zbytnio zdjęcia bliżej tego boku trochę dziwne).
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

26 Sie 2018, 15:21

Barol napisał(a):Ok tylko to nie jest turbo a zwykłe 1.8..


Wrzucała diesla 90 KM więc i tak te 1.8 będzie lepsze.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

26 Sie 2018, 15:50

Szczerze mówiąc to mam niezły mętlik w głowie i ciągle mi coś mówi, żeby jeszcze się zastanowić nad 1.8t
Ta meganka, też ładna i w sumie nie wiem.
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

26 Sie 2018, 15:56

Ok, tylko jak chcesz 1,8T to warto gdzieś wyciek zdiagnozować + coś takiego:
https://allegro.pl/kkl-interfejs-usb-ob ... ml#thumb/1

albo od kogoś pożyczyć i zobaczyć czy jest jakiś błąd, wtedy wiadomo co w aucie "piszczy"
a tego diesla z forum nie będziesz oglądać?
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

26 Sie 2018, 15:58

Póki co ten diesel z forum to mój nr 1 i jutro jadę go oglądać.
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

26 Sie 2018, 16:04

To tak na prawdę zależy czego szukasz..
bo 1,9 tdi 90 a 1,8T a do tego wolnossąca benzyna w Megane to 3 różne światy.
tdi ma inną kulturę pracy, jest średnio-dynamiczny ale mniej pali, a do tego ta wersja dość trwała i bezproblemowa
1,8T to benzyna, cicho pracuje, inna charakterystyka, no i konkretna moc, turbo w benzynie
Megane to takie coś pomiędzy ale bez turbo czyli odczucia inne, ale zapewne pojedzie lepiej niż 90 konne TDI.

Nie wiem czemu ale to Megane (chyba błędnie) zalatuje dla mnie handlarzem..
Ostatnio edytowany przez Pionek, 26 Sie 2018, 16:09, edytowano w sumie 1 raz
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

26 Sie 2018, 16:09

daj sobie spokój z meganą przecież to jedne z najbardziej awaryjnych aut w tych latach. Utrzymanie BMW serii 7 taniej wychodziło od tego
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16576
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Sie 2018, 16:24

Czyli wybór pomiędzy 1.8t a 1.9tdi 90.
1.8t trochę droższe+dochodzi założenie gazu no i ten niewiadomy wyciek, swoją drogą ciekawi mnie, co to może być i jaka najwyższą kwotę mogła bym za to zapłacić...
tdi - jeśli serio to tylko błotniki do ogarnięcia no i słabsza moc w porównaniu do 1.8t z tym że ktoś pisał, że można łatwo zwiększyć w nim moc ale do tego bdb silnik no i ładnie się prezentuje... no i nie ma czarnej skóry, która w środku lata będzie zapewne parzyć, chociaż nigdy nie miałam skóry w aucie, to tylko tak przypuszczam.
Weronika2020
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Mazda 3
Silnik: 2.0 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004