Kao napisał(a):a czym ta audica się wyróżnia od tych golfów itd? gruz 20 letni, wy macie coś z głowami czasami, może jeszcze zaczniecie się brendzlować przy autach za 2 wypłaty
Bo odcień inny
Bo szparka nie równa
Bo śrubka nie oryginalna
Bo szyba ma inny rocznik
Bo maska nie zamyka się jak drzwi w mercedesie
Można sobie tego wymagać w aucie za 100 tysi a nie 20 letnim chrupku
przejezdziłem pół europy i nigdzie nie mają tak w głowach jak w PL
Według mnie takie auto ma trzymać się kupy i być sprawne mechaniczne a reszta to sprawa drugo rzędna, wyrzucając pieniądze w błoto na niepotrzebne rzeczy typu wsadzić w błotniki 1500 zł które można naprawić za kilka stówek i wytrzymają jeszcze z rok to nie nazwę tego inaczej jak idiotyzm
Albo dopłacić za cieniowanie drzwi u lakiernika +200 za jeden element aby tylko odcien sie nie roznił w 20 letnim aucie a i tak przy czarnym jest to praktycznie nie zauważalne to tez nic innego jak idiotyzm.
Czasami mnie grzeje wasze podejście do takich aut
No ale to powinieneś do siebie zastosować
bo praktycznie w każdym temacie gdzie ktoś wkleja auto za 2 wypłaty wymieniasz 20 wad blacharsko-lakierniczych auta jaki to nie jest gruz i w ogóle..To po co to?
Poza tym w ogóle może lepiej nie robić błotników? sprzęgło z olx używkę, lampy najtańsze najwyżej będą parować, opony bieżnikowane albo używane..
No wg mnie bez przesady, to auto ma jeszcze "jakąś" wartość. I od golfa II I niczym się nie różni poza wartością,
uważasz że w BMW 7 czy Audi A8 z 94 też ludzie kupują bieżnikowane opony, błotniki ze szrotu itd żeby było taniej?
Dla mnie bezsensu, chyba że faktycznie autorka chce pojeździć rok i zezłomować to ja bym w ogóle nie robił rdzy żadnej.
A tak na marginesie
[link do gieldaklasykow.pl wygasł]nadal uważasz że nie warto? i to auto ktoś kupił jak widzisz
P.S. a tak w ogóle to 2x 350 zł = 700 + robota własna (męczarnia), to uważasz że 1000 pln nie starczy na kupno błotników surowych i reszta prac u blacharza/lakiernika? Męczarnia za 200 zł?