Witam, poszukuje samochodu rodzinnego do maksymalnie 25000 tys. Moim faworytem do tej pory jest skoda octavia 2 1.9 TDI, jednak jestem laikiem w kwestii motoryzacji i jestem ciekaw waszego zdania na ten temat, moze sa jakies lepsze auta w tej cenie? Priorytetem jest ekonomicznosc samochodu, bezawaryjnosc oraz stosunkowo male spalanie (nie biore pod uwagi benzyny, jedynie diesel wchodzi w gre), auto prawdopodobnie ma sluzyc przez dlugie lata Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi
Obowiązek opon zimowych – czy istnieje i kiedy należy założyć zimówki? Niektórzy kierowcy mogą przed nadejściem zimy zastanawiać się, czy zmiana opon jest obowiązkowa. Wiąże się to z dylematami, jak chociażby to, czy za jazdę na oponach letnich zimą można dostać mandat, czy może lepiej ...
Jak sprawdzić normę emisji spalin? Jak można sprawdzić normę emisji spalin EURO? Nie widzę takiej informacji w dowodzie rejestracyjnym, ani karcie pojazdu. Są jakieś strony, gdzie można byłoby to sprawdzić np. po nr VIN?
Pytam, bo osobiscie wyglad octavii 2 bardzo mi odpowiada, ale boje sie ze bedzie to malo oplacalny zakup, poniewaz nie znam sie na samochodach. Czy oplaca sie np kupic te octavie 2 w cenie 20-25 tys z przebiegiem ponad 200000 i rocznikiem 2005?
marcinszkoda napisał(a): Czy oplaca sie np kupic te octavie 2 w cenie 20-25 tys z przebiegiem ponad 200000 i rocznikiem 2005?
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeżeli zamierzasz nią jeździć długo i dużo to myślę że tak, zakup sie opłaci. W innym wypadku taki zakup nie ma sensu ze względu na dużą utratę wartości auta w krótkim czasie.
A, jeszcze co do zakupu to na co zwracac uwage? Czy absolutnie odrzucic oferty od dilerow i auta sprowadzane? Oczywiscie samochod bedzie sprawdzany w serwisie przed zakupem, ale chcialbym wiedziec na co byc uczulonym