Samochód z wysokim podwoziem dla kobiety.

15 Gru 2019, 14:06

Witam serdecznie, mam ogromną prośbę o doradztwo w kwestii samochodu. Chciałam zaznaczyć, że jestem zupełnie zielona w tym temacie i potrzebuje jakichkolwiek rad w kwestii modelow czy marek. Do tej pory jeździłam samochodem, który dostałam w "spadku" -oplem combo na diesel. Obecnie myślę o czymś na gaz. Zależy mi żeby auto było ekonomiczne. Kilka osób proponuje mi golfa, jednak ten samochód wydaje mi się mało bezpieczny ze względu na drobne gabaryty, poza tym chciałabym coś z wysokim podwoziem, ponieważ często muszę parkować na wyboistym placu. Budżet do 15 tys. Jakie modele moglibyście mi polecić?
Wea
Nowicjusz

16 Gru 2019, 11:38

Wea napisał(a):Obecnie myślę o czymś na gaz. Zależy mi żeby auto było ekonomiczne
Musisz wiedzieć że szukając wyższego samochodu będzie to crossower lub suv a one do tanich w eksploatacji nie należą szczególnie te drugie bo pierwszych w cenie w której szukasz będzie jak na lekarstwo. Ja bym tu się skupił na kupnie samochodu który będzie ekonomiczny. Przy mniejszych samochodach rozstaw osi jest mały i całkiem nieźle sobie radzą nawet na nierównych drogach.

Z typowo wyższych można zobaczyć Hyundai Tuscon, Subaru Forester.

Wea napisał(a):Kilka osób proponuje mi golfa, jednak ten samochód wydaje mi się mało bezpieczny ze względu na drobne gabaryty
Golf nie jest drobnych gabarytów :) zobacz sobie np. taką Skodę Citigo [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] moim zdaniem tu można tak powiedzieć :)
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

16 Gru 2019, 13:42

SUV w tym budżecie to raczej chybiony pomysł, jeżeli nie jeździsz w naprawdę kiepskim terenie. Bezpieczeństwo też jest często złudne w tego typu samochodach - masz chociażby większe ryzyko dachowania.