Samochód z zespawaną podłużnicą będzie równie bezpieczny?

22 Maj 2018, 22:38

Mój przyjaciel doznał nieszczęścia głównie przez śliską nawierzchnie.
Koniec podłużnicy przy zderzaku jest zwichrowany.
Dostanę kurierem (150 zł) dolną belkę wzmacniającą (200zł)pod zderzak z kawałkiem podłużnicy i innymi częściami.
Czy jak zespawany zostanie koniec podłużnicy ze szrotu z moją to wytrzymałość na zmiażdżenie będzie ta sama? Szkoda kupować inne auto, bo Kangoor I to duża ładowność za niski koszt kupna i utrzymania.
Samochód z zespawaną podłużnicą będzie równie bezpieczny? Samochód z zespawaną podłużnicą będzie równie bezpieczny? Samochód z zespawaną podłużnicą będzie równie bezpieczny?
kangurek
Obserwowany
 
Posty: 1
Zdjęcia: 3
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Renault Kangoo I
Silnik: 1.4 8V 75 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
  • 23 Maj 2018, 11:00

    Ogólnie da się to zrobić zgodnie z technologią że wytrzymałość będzie taka sama ale jak znam ten fach to nikt nie będzie tak robił i poprostu zostanie dospawany dany element aby tylko pasowało
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16699
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Baryłka ropy naftowej i jednostka objętości
      Baryłka ropy naftowej to standardowa jednostka miary stosowana w przemyśle naftowym do określania ilości ropy naftowej. Jedna baryłka odpowiada 42 galonom amerykańskim lub około 159 litrom. 1 bbl (baryłka ropy naftowej) = ...
      Toyota Century 1967 rok
      Pierwsza Toyota Century miała za zadanie zdobyć japoński rynek aut luksusowych. Auto powstało w setną rocznicę urodzin Sakichi Toyody, założyciela Toyota Industries, i temu zawdzięcza swoją nazwę. Samochód jest flagowym ...