Mój przyjaciel doznał nieszczęścia głównie przez śliską nawierzchnie. Koniec podłużnicy przy zderzaku jest zwichrowany. Dostanę kurierem (150 zł) dolną belkę wzmacniającą (200zł)pod zderzak z kawałkiem podłużnicy i innymi częściami. Czy jak zespawany zostanie koniec podłużnicy ze szrotu z moją to wytrzymałość na zmiażdżenie będzie ta sama? Szkoda kupować inne auto, bo Kangoor I to duża ładowność za niski koszt kupna i utrzymania.
Ogólnie da się to zrobić zgodnie z technologią że wytrzymałość będzie taka sama ale jak znam ten fach to nikt nie będzie tak robił i poprostu zostanie dospawany dany element aby tylko pasowało
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Wynajem długoterminowy vs. leasing – co się bardziej opłaca? Leasing czy wynajem długoterminowy? To pytanie zadaje sobie coraz więcej osób szukających wygodnego sposobu na korzystanie z auta bez konieczności jego zakupu. Sprawdź, które rozwiązanie będzie bardziej opłacalne ...
Pierwsze na świecie seryjne czujniki parkowania Pierwsze na świecie seryjne czujniki parkowania – Toyota Corona EX – styczeń 1982. Innowacyjne rozwiązanie nie zawsze oznacza rewolucję technologiczną w motoryzacji, jednak zwiększa komfort, a czasem także i bezpieczeństwo ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.