Samochód za ok. 10.000 zł i/lub 15.000 zł

02 Sty 2010, 01:33

Witam :)

Z góry dziękuję za pomoc każdego na tym forum. Tematy o zakupach samochodów przeglądam w internecie już od długiego czasu, jednak przy tak dużej dozie informacji dostałem lekkiego zawirowania. Dodam, że jestem laikiem motoryzacyjnym i dlatego ogromnie proszę o porady i sugestie.

Szukam samochodu za 10.000 lub 15.000 (wszystko zależy od finalnej kwoty, którą będę miał)

Wymagania co do samochodu:

- proszę o propozycję samochodów z kwot (10k i 15k)
- ekonomiczny
- niezbyt duży silnik, (muszę go zarejestrować na siebie, nie mam jeszcze 25 lat, pierwszy samochód na mnie więc nie chcę zginąć przez opłaty) wszelkie 2.0 i 2.5 odpadają :P
- o niskim statystycznie poziomie awaryjności
- w miarę zrywny (choć nie szukam demona prędkości)
- z klimatyzacją
- choć wiem, że kwota 10k lub 15k to niezbyt dużo, to jednak chciałbym by samochód mi się choć trochę podobał (w sensie - w miarę nowoczesne nadwozie)

- dodatkowo: samochód będę kupować wiosną, ale już teraz się rozglądam; jako, że jestem laikiem to auto wybierać będę z zaprzyjaźnionym mechanikiem (mi wcisnęliby wszystko), Was drodzy Forumowicze proszę o podpowiedzi w kwestii roczników, wersji i modeli samochodów.

Jeszcze raz dziękuję za każdy głos w moim temacie.
marco_polo
Nowicjusz

Miejscowość: Kielce

02 Sty 2010, 18:07

marco_polo napisał(a):Szukam samochodu za 10.000 lub 15.000 (wszystko zależy od finalnej kwoty, którą będę miał)

Szkoda, że tak naprawdę nie wiemy w jakiej kwocie Ci doradzać. Powinieneś się określić. Poza tym, 15 tysięcy złotych to kwota jaką możesz przeznaczyć na całość samochodu? Tzn - rejestracja, ubezpieczenie, wymiana rozrządu i tym podobne sprawy? Jeśli tak, trzeba szukać czegoś do max 13 tysięcy. Zwolennicy koreańskiej motoryzacji z całą pewnością doradzą Ci Lanosa :roll: