Ja polecam, sam mam mk1, właśnie zeswapowałem 1.6 16v, co przy mniejszej masie mk1 niż mk2, gdzie seryjnie te silniki siedziały daje jakieś ~7 do setki, więc jako tako jedzie.
W zakręcie jedne z lepszych autek.
Jak dbasz tak masz, nie ma się co bać francuzów, warsztaty zajmujące się tylnymi belkami w każdej części polski znajdzie się kogoś kto to robi, a robi się to raz i przynajmniej 100 tys km z głowy z tylnym zawieszeniem albo i więcej. Części tanie, dobre wsparcie na klubowym forum, gdzie we wszystkim pomogą. Silniki jak najbardziej się do modzenia nadają, od 1.1, przez 1.4 aż do 1.6 16v.
W tym budżecie możesz poszukać 106 xsi lub sporta 1.4 75KM
http://www.club106.pl/viewtopic.php?t=17536Tu masz akurat ładny okaz do sprzedaży w takiej cenie, polecam.
Później możesz zrobić swapa jak zabraknie mocy.
![Very Happy :D]()
Co do dynamiki to 1.4 daje radę, 1.6 16v w zupełności powinno wystarczyć prawie każdemu, a ze spalaniem to podobno na zbliżonym poziomie co 1.4, albo 1.6 8v, może ciutkę więcej ale to chyba przy mocnym upalaniu.
![Very Happy :D]()