21 Gru 2007, 23:28
Hmmm,jak by to opisac.Spotkałem się już z taką sytuacją,że podczas jazdy 50-70 km/h,wskaźnik pokazywał temp. 90 stopni.Ale po rozpędzeniu się od 70 do 110km/h,ta temperatura spadała ponizej 50 stopni.Co ciekawe,po wrzuceniu na luz,czyli jak obroty spadły do wolnych,wskazówka od razu powracała do 90 stopni.Czyli temperatura na wskaxniku malała pod wpływem obrotów.Winna okazała się elektronika wskaźników,co uszkodziło sam wskaźnik.W tym przypadku,może tez być uszkodzony sam czujnik.Zrób tak samo - jak rozpędzisz się do tych 120-130 km/h,to wrzuć na luz i popatrz,czy wskazówka nie wraca spowrotem do normalnej pozycji.
Jezeli jednak nie,to winny raczej jest termostat,który się nie przymyka,tylko jest cały czas otwarty i płyn chłodzący poprostu jest cały czas w dużym obiegu,czyli jest non stop chłodzony przez chłodnicę.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...